Ga naar inhoud

Gasinstallatie met breukbeveiliging


Trudy Nijhof
 Share

Recommended Posts

49 minuten geleden, Trudy Nijhof zei:

In de handleiding van mijn camper staat dat ik de koelkast alleen tijdens het rijden op

gas mag laten lopen

als ik een gasinstallatie

met breukbeveiliging heb. Vraag : wat is een gasinstallatie met breukbeveiliging?

Effe googelen en u vindt uitgebreide info over de breukbeveiliging en de crashsensor. 

Let wel op dat als u - na plaatsing er van - de ijskast op gas laat lopen u bij het tanken de ijskast uit moet zetten.

Link naar reactie
Share on other sites

2 uren geleden, Cor1961 zei:

Loopt de koelkast normaal gesproken dan niet tijdens het rijden op 12V ? Dit staat namelijk ook in de handleiding van mijn camper maar is alleen aan de orde als je hem handmatig op alleen gas zet. Als ik hem op automatisch zet dan schakelt hij automatisch tussen 12V / 220V / gas.


Ja, gas tijdens het rijden gaat met de stand GAS ipv de stand automatische. En dan is het gevaar dat je langs de benzine pomp rijdt en dan de brandweer moet bellen.
 

Link naar reactie
Share on other sites

12 uren geleden, Cor1961 zei:

Loopt de koelkast normaal gesproken dan niet tijdens het rijden op 12V ? Dit staat namelijk ook in de handleiding van mijn camper maar is alleen aan de orde als je hem handmatig op alleen gas zet. Als ik hem op automatisch zet dan schakelt hij automatisch tussen 12V / 220V / gas.

Je bedoelt dat als je hem op automatisch zet, de camper automatisch op 12 volt gaat staan tijdens het rijden? Dit hoop ik ook maar hoe kan ik dat controleren?

Link naar reactie
Share on other sites

2 minuten geleden, Trudy Nijhof zei:

Je bedoelt dat als je hem op automatisch zet, de camper automatisch op 12 volt gaat staan tijdens het rijden? Dit hoop ik ook maar hoe kan ik dat controleren?

Trudy, als de ijskast geen voeding krijgt ( gas, 12 volt of 220 volt) dan knippert er een rood lampje of er komt een pieptoon.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...