Ga naar inhoud

C1 rijbewijs met automaat halen


Chris O

Recommended Posts

Mijn vrouw rijdt al 25 jaar met automaat en heeft moeite met schakelen. Onze camper heeft een automaat. Nu blijken er maar een paar rijscholen te zijn die C1 rijbewijs met automaat aanbieden. CBR wilde ons er geen informatie over geven. We hebben nu een bedrijf in Oss en Maastricht gevonden. Zijn er nog meer rijscholen in Nederland die dat aanbieden?

Link naar reactie
Share on other sites

Chris, ik heb 2 jaar terug C1 gehaald. Er was toen in heel NL geen lesauto in automaat. Al die lesauto’s worden geleased. Google maar eens misschien helpt dat. Ik heb dus in een oude schakelbak gelest. Mijn camper is ook een automaat. Ik heb het de examinator uitgelegd en hij begreep goed wat ik bedoelde. Ik ben in één keer geslaagd

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Ik was mij aan het oriënteren en had volgens AANUIT.net opeens wat gereserveerd, wel ik schrok hier al van. Ik heb meteen mijn account opgezegd, omdat ik vind dat niet voldoende duidelijk en gebruikersvriendelijk te zien is wat hier gebeurt. Ik maak geen gebruik van de reservering, heb dat aangegeven en wil ook geen reservering, sterker ik wil geen account bij iets wat zo vaag en onduidelijk en gebruikersonvriendelijk werkt. Krijg meteen bericht, dat men het jammer vindt dat het account opgeheven wordt en opeens een dag nadien komt er een factuur binnen te betalen???? Rare organisatie. Probeer maar eens te chatten en dit aan te geven, dat werkt gewoon niet. Berichtje gestuurd en daarmee is voor mij de kous af. Bij mij komt er geen AANUIT.net app meer te pas. 

Op 12-7-2023 om 21:41, Chris O zei:

Wij hebben een Camperplaats via aanzit.net gereserveerd. Nu kan deze reservering niet door prive omstandigheden niet door gaan. Als ik dit via de app wil annuleren, moet ik toch het volledige bedrag als annuleringskosten betalen. In de algemene voorwaarden staat hier niets over in. Zijn er andere camperbezitters die hier soortgelijke ervaring mee hebben?

 

Link naar reactie
Share on other sites

46 minuten geleden, Jos Smeets zei:

Ik was mij aan het oriënteren en had volgens AANUIT.net opeens wat gereserveerd, wel ik schrok hier al van. Ik heb meteen mijn account opgezegd, omdat ik vind dat niet voldoende duidelijk en gebruikersvriendelijk te zien is wat hier gebeurt. Ik maak geen gebruik van de reservering, heb dat aangegeven en wil ook geen reservering, sterker ik wil geen account bij iets wat zo vaag en onduidelijk en gebruikersonvriendelijk werkt. Krijg meteen bericht, dat men het jammer vindt dat het account opgeheven wordt en opeens een dag nadien komt er een factuur binnen te betalen???? Rare organisatie. Probeer maar eens te chatten en dit aan te geven, dat werkt gewoon niet. Berichtje gestuurd en daarmee is voor mij de kous af. Bij mij komt er geen AANUIT.net app meer te pas. 

 

Wat is de relatie van dit verhaal met het onderwerp (C1 rijbewijs met automaat halen)?

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid