Ga naar inhoud

Camper


LG powr
 Share

Recommended Posts

Geachte leden van het forum. 

Sinds kort ben ik in het bezit van een LMC Liberty 660, het is een camper met 2 lente bedden. Nu mijn vraag, 

Als je binnen komt zit op het voeteneind van het linkerbed dus net voorbij de kledingkast een standaart schakelaar. 

Is er iemand die mij kan vertellen waarvoor deze schakelaar kan dienen. Zover als ik kan zien loopt de bedrading de dubbele bodem in. 

Verschillende dealers gebeld maar niemand kan mij antwoord geven.

 

Misschien heeft iemand zo'n zelfde camper

Vr. Gr. Wim

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Dag Wim,

 

In onze kar met dezelfde indeling(wel ander merk) zit ook een schakelaar op die plek. Die bedient een plafondlampje tussen de twee bedden ..............  Als daar bij jou ook een lampje zit .....is het misschien kapot. Maar ja, de draden gaan niet omhoog...

 

Kun je zien of schakelaar naderhand geplaatst is? 

Als de draden de vloer in gaan...misschien ook wel bediening van O2-systeem in watertank.

Extra ventilator voor koelkast?

 

Mvg, GMK

Link naar reactie
Share on other sites

Ik zou eerst eens kijken of er spanning staat op één van de polen van de schakelaar.  Daarna kijken of bij het omschakelen van beide polen van de schakelaar spanning hebben.  Dan weet je in ieder geval dat de schakelaar werkt en spanning heeft.  Dan zou ik meten met een amperemeter of er een stroom loopt. Loopt er een stroom, dan moet je de verbruiker zoeken. Loopt er geen stroom dan is er geen verbruiker aangesloten of deze is defect. 

In dat geval moet je de bedrading zien te volgen. 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...