LG powr Geplaatst: 3 september 2020 Geplaatst: 3 september 2020 Geachte leden van het forum. Sinds kort ben ik in het bezit van een LMC Liberty 660, het is een camper met 2 lente bedden. Nu mijn vraag, Als je binnen komt zit op het voeteneind van het linkerbed dus net voorbij de kledingkast een standaart schakelaar. Is er iemand die mij kan vertellen waarvoor deze schakelaar kan dienen. Zover als ik kan zien loopt de bedrading de dubbele bodem in. Verschillende dealers gebeld maar niemand kan mij antwoord geven. Misschien heeft iemand zo'n zelfde camper Vr. Gr. Wim Quote
FJC48 Geplaatst: 4 september 2020 Geplaatst: 4 september 2020 Wat gebeurt er als je hem inschakelt? Is het misschien de hoog/laag verstelling van het bed? Quote
LG powr Geplaatst: 4 september 2020 Auteur Geplaatst: 4 september 2020 Bedankt voor je reactie. Er gebeurt helemaal niets en ik heb geen in hoogte verstelbaar bed Vr. Gr. Wim Quote
ExsisT Geplaatst: 29 oktober 2020 Geplaatst: 29 oktober 2020 Dag Wim, In onze kar met dezelfde indeling(wel ander merk) zit ook een schakelaar op die plek. Die bedient een plafondlampje tussen de twee bedden .............. Als daar bij jou ook een lampje zit .....is het misschien kapot. Maar ja, de draden gaan niet omhoog... Kun je zien of schakelaar naderhand geplaatst is? Als de draden de vloer in gaan...misschien ook wel bediening van O2-systeem in watertank. Extra ventilator voor koelkast? Mvg, GMK Quote
LG powr Geplaatst: 30 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2020 Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb alleen niet aan de vuilwater tank gedacht., misschien Vr. Gr. Wim Quote
Bornandraced Geplaatst: 30 oktober 2020 Geplaatst: 30 oktober 2020 Ik zou eerst eens kijken of er spanning staat op één van de polen van de schakelaar. Daarna kijken of bij het omschakelen van beide polen van de schakelaar spanning hebben. Dan weet je in ieder geval dat de schakelaar werkt en spanning heeft. Dan zou ik meten met een amperemeter of er een stroom loopt. Loopt er een stroom, dan moet je de verbruiker zoeken. Loopt er geen stroom dan is er geen verbruiker aangesloten of deze is defect. In dat geval moet je de bedrading zien te volgen. Quote
LG powr Geplaatst: 30 oktober 2020 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2020 Dank voor je reactie, alles wat je voorstelt is gedaan. Probleem met het volgen van de bedrading is. De camper is voorzien van een dubbele bodem. Mijn dealer denkt het gevonden te hebben. Het kan zijn dat de schakelaar de inverter aanstuurt. Vr. Gr Wim Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.