George Bohlander Geplaatst: 4 juli 2023 Share Geplaatst: 4 juli 2023 Ik zoek in de regio Amstelveen een garage voor het reguliere onderhoud van mijn camper Dethleffs Trend 2021 ( dus voor motor en campergedeelte). Ik heb camper gekocht bij Booij in Almere maar dat is wat ver weg. Alvast heel veel dank George Bohlander Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 4 juli 2023 Share Geplaatst: 4 juli 2023 Een goede garage (ook verder weg) speciaal voor Fiat campers is PEETERS in GEMERT. Zij kennen ook het probleem van de LUK-koppelingsplaat en doen als Fiat dealer niet moeilijk over het vervangen met een SACHS plaat. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
George Bohlander Geplaatst: 4 juli 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 juli 2023 Dank je wel voor je reactie. Klopt Gemert is verder weg. De toevoeging over problemen met LUK koppelingsplaat en vervanging begrijp ik niet. Is dit een aandachtspunt voor Dethleffs campers uit 2021? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 4 juli 2023 Share Geplaatst: 4 juli 2023 Let op, Kees_S zijn adviezen zijn niet onafhankelijk! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
George Bohlander Geplaatst: 4 juli 2023 Auteur Share Geplaatst: 4 juli 2023 Dank je wel voor je reactie! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 5 juli 2023 Share Geplaatst: 5 juli 2023 Hoi Kees, vraagje. Om de hoeveel tijd moeten de luchtbalgen van mijn camper vervangen worden. En wat zou dat ongeveer kosten. Ik heb Goldschmitt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kees_S Geplaatst: 6 juli 2023 Share Geplaatst: 6 juli 2023 18 uren geleden, trailerad zei: Hoi Kees, vraagje. Om de hoeveel tijd moeten de luchtbalgen van mijn camper vervangen worden. En wat zou dat ongeveer kosten. Ik heb Goldschmitt. Die hoeven niet vervangen te worden indien ze niet lek zijn of haarscheurtjes vertonen. Bij elke APK even aandacht voor vragen van de keurmeester. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.