Ga naar inhoud

Met Harrie op pad, dubbele moraal NKC?


Jelle
 Share

Recommended Posts

Het verbaast me dat de NKC die zo weinig doet voor de oudere campers, wel Carlijn met  VW busje " Harrie "uit 1981 op pad stuurt om mooie camperplekjes te documenteren. Komt me over als dubbele moraal, te meer daar er waarschijnlijk door de NKC aan verdiend wordt door het verkopen van de "reiservaringen " van Carlijn met haar busje uit 1981  !!!!! en Carlijn naar alle waarschijnlijkheid gratis haar rondreis heeft kunnen maken. Hier stond het milieu blijkbaar niet op de 1e plaats. Carlijn brengt naar voren dat ze door de NKC is benaderd?!!! Vraag me af hoe dit in zijn werk is gegaan en wie dit geïnitieerd heeft en welke relatie Carlijn tot de NKC (of een van de medewerkers ) heeft.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Daar zal u ook waarschijnlijk nooit iets op horen ,de NKC doet maar wat ,en dingen die ze zelf interessant vinden ,maar hun leden hebben het nakijken ,want daar hebben ze geen binding mee ,ja alleen met de contributie dan ,ik heb ook al veel stukken geschreven over de uitstoot ,maar reactie ho maar ,waardeloos zo 

Link naar reactie
Share on other sites

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...