Ga naar inhoud

Prive Camperstalling te huur met alle voorzieningen op ideale locatie te Steenwijk


A. Trilling
 Share

Recommended Posts

Opslagunit / Garage XXL / Camperstalling te huur met een oppervlakte van 31m2 (diepte 8,90 m x breedte 3,50 m x hoogte 3,90 m) gelegen aan de Eesveenseweg 10 te Steenwijk. Deze goed geïsoleerde unit is ideaal voor camperstalling, opslag of hobbyruimte.

 

Deze nieuwe unit is onderdeel van een kleinschalig bedrijfsterrein met 27 units met buitenverlichting, omheining en cameratoezicht. Ligging is misschien wel de mooiste, zeker de meest centrale plaats in Steenwijk op nog geen minuut rijden vanaf de snelweg A32 en op 3 minuten lopen van het treinstation.

 

Voorzien van elektra met eigen tussenmeter. De installatie bestaat uit een schakelaar met een led lichtpunt en drie stopcontacten.

Een gezamenlijke toiletvoorzienig is op het terrein gerealiseerd.

Spoelplaats voor vuilwater t.b.v. onder meer campers, op het terrein aanwezig.

Voldoende parkeerruimte.

Ruim opgezet zodat u makkelijk kunt manoeuvreren.

Beheer door VVE.

24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk.

Eventueel twee naast elkaar gelegen units beschikbaar.

 

Huurprijs per maand € 350,- 

Servicekosten per maand € 25,-

Huurperiode minimaal 1 jaar, waarborgsom € 700,-

ABD9B54B-218C-47FA-A38B-9E11B6F64563.jpeg

88396634-983F-4F08-8116-14F6CFC062B4.jpeg

8CA8841F-E680-4080-BBB5-329BC73BBA53.jpeg

6F276504-CC09-48FF-9C3A-EF33673D107C.jpeg

Link naar reactie
Share on other sites

Om te wonen is ‘mooi’ een factor om rekening mee te houden. Mijn camper (van wat voor merk dan ook) moet slechts droog en schoon staan. Ik zie geen enkele reden om hem ‘mooi’ te hebben staan. Nog even en de stalling moet ook nog een mooi uitzicht op het omringende landschap hebben.

Nee, ik houd van mijn camper, maar hij moet niet teveel eisen krijgen!

aangepast door Adriatik
  • Haha 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...