A. Trilling Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 Opslagunit / Garage XXL / Camperstalling te huur met een oppervlakte van 31m2 (diepte 8,90 m x breedte 3,50 m x hoogte 3,90 m) gelegen aan de Eesveenseweg 10 te Steenwijk. Deze goed geïsoleerde unit is ideaal voor camperstalling, opslag of hobbyruimte. Deze nieuwe unit is onderdeel van een kleinschalig bedrijfsterrein met 27 units met buitenverlichting, omheining en cameratoezicht. Ligging is misschien wel de mooiste, zeker de meest centrale plaats in Steenwijk op nog geen minuut rijden vanaf de snelweg A32 en op 3 minuten lopen van het treinstation. Voorzien van elektra met eigen tussenmeter. De installatie bestaat uit een schakelaar met een led lichtpunt en drie stopcontacten. Een gezamenlijke toiletvoorzienig is op het terrein gerealiseerd. Spoelplaats voor vuilwater t.b.v. onder meer campers, op het terrein aanwezig. Voldoende parkeerruimte. Ruim opgezet zodat u makkelijk kunt manoeuvreren. Beheer door VVE. 24 uur per dag en 7 dagen per week toegankelijk. Eventueel twee naast elkaar gelegen units beschikbaar. Huurprijs per maand € 350,- Servicekosten per maand € 25,- Huurperiode minimaal 1 jaar, waarborgsom € 700,- Quote
Adriatik Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 Ik betaal iets meer dan € 350, maar daar stal ik m’n camper dan wel een jaar voor! Quote
A. Trilling Geplaatst: 30 mei 2023 Auteur Geplaatst: 30 mei 2023 Ok dank voor uw antwoord. Dan kan ik u niet helpen. Quote
Adria580 Geplaatst: 30 mei 2023 Geplaatst: 30 mei 2023 dank jullie hartelijk, maar iets teveel weg van woonplaats Quote
A. Trilling Geplaatst: 30 mei 2023 Auteur Geplaatst: 30 mei 2023 Ok dank voor uw antwoord. Succes met zoeken! Quote
trailerad Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 Ik snap die heel hoge prijs. Het is een hele mooie stalling. Ik vraag me wel af wie wil € 4500,- per jaar voor een stalling betalen. Quote
van der Honing Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 15 minuten geleden, trailerad zei: Ik snap die heel hoge prijs. Het is een hele mooie stalling. Ik vraag me wel af wie wil € 4500,- per jaar voor een stalling betalen. Dat vroeg ik mij ook af. Dat zal wel een Morelo, Carthago of Concorde eigenaar worden denk ik. Quote
Adriatik Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 (aangepast) Om te wonen is ‘mooi’ een factor om rekening mee te houden. Mijn camper (van wat voor merk dan ook) moet slechts droog en schoon staan. Ik zie geen enkele reden om hem ‘mooi’ te hebben staan. Nog even en de stalling moet ook nog een mooi uitzicht op het omringende landschap hebben. Nee, ik houd van mijn camper, maar hij moet niet teveel eisen krijgen! 31 mei 2023 aangepast door Adriatik 1 Quote
van der Honing Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 Nou, een loft stalling zou ik wel overwegen, maar daar zijn weliswaar ideeën over geweest maar voor zover ik weet nog niet gerealiseerd. Quote
trailerad Geplaatst: 31 mei 2023 Geplaatst: 31 mei 2023 5 uren geleden, van der Honing zei: Dat vroeg ik mij ook af. Dat zal wel een Morelo, Carthago of Concorde eigenaar worden denk ik. Daar is de ruimte te klein voor. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.