Ga naar inhoud

Hoge pieptoon bij starten van de camper


Selosse

Recommended Posts

Na paar dagen gebruik gemaakt te hebben van de camper, ging bij het starten opeens een hoge scherpe pieptoon aan, die blijft aanhouden!

Als je het witte knopje op het portier in de zijkant van de deur indrukt volgt er een pulse toon van hetzelfde geluid.

Tot nu toe heeft niemand, Mercedes Benz garage, Camper dealer kunnen achterhalen waar dit vandaan komt!? Auto is uitgelezen, geen afwijkende meldingen. Ook het dashboard geeft niets aan.... Wie heeft dit eerder meegemaakt en heeft een idee waar dit vandaan kan komen? We moeten nu met oordoppen rijden.....niet echt leuk!

 

Link naar reactie
Share on other sites

De pieptoon van de gordels en die van dat de deur (niet goed gesloten) is is volgens mij dezelfde microfoon. Als de deur niet goed gesloten is geeft deze een constante toon en als de gordel niet om is een  pulserende toon? (denk ik, ik kan het nul nu niet simuleren daar de pieptoon constant het doet).

Wellicht dat er iets niet snorde is bij de gordel sluiting?

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 10 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid