Ga naar inhoud

Gpx routes inladen


Garmin. Uploaden
 Share

Recommended Posts

Ik doe dat met MyRoute. In MyRoute maak ik ook routes. Als je een route hebt moet de route uploaden in MyRoute en dan kun je in MyRoute de route exporteren naar jouw Garmin. MyRoute is gratis, ik ben Goldmember en daar heb ik € 69,- voor betaald. Ik doe er heel veel in, voor de MB SLK club, in het verleden voor de Mazda MX5 club, voor mijzelf voor de motor en voor vrienden maak ik nog wel eens een route. Ik vind het een heel fijn programma. Zo maak ik routes door en in heel Europa. Vaak maak ik al een route om met de camper ergens naar toe te rijden.

Link naar reactie
Share on other sites

23 uren geleden, trailerad zei:

Ik doe dat met MyRoute. In MyRoute maak ik ook routes. Als je een route hebt moet de route uploaden in MyRoute en dan kun je in MyRoute de route exporteren naar jouw Garmin. MyRoute is gratis, ik ben Goldmember en daar heb ik € 69,- voor betaald. Ik doe er heel veel in, voor de MB SLK club, in het verleden voor de Mazda MX5 club, voor mijzelf voor de motor en voor vrienden maak ik nog wel eens een route. Ik vind het een heel fijn programma. Zo maak ik routes door en in heel Europa. Vaak maak ik al een route om met de camper ergens naar toe te rijden.

 

Zo doe ik dat ook (Goldmember). Ook met MyRouteApp.

Daar maak ik de routes die ik wil rijden(al vele jaren door heel europa).

Echter waar men op moet letten is dat je geen routes exporteert, maar TRACKS.

Deze tracks worden dan in het navigatieapparaat omgezet in routes. Je kiest de track die je wilt gaan rijden en het toestel doet de rest c.q. maakt daar een route van.

Dit is erg belangrijk, zo krijg je exact de route die je hebt gemaakt in jouw toetstel.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...