Freek 51 Geplaatst: 1 april 2023 Share Geplaatst: 1 april 2023 Ŵij zijn in mei/juni 2022 naar Noorwegen geweest. We hebben nog steeds geen rekening gehad van de tolheffing en de vele veer overtochten. Meer mensen die hetzelfde hebben? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 2 april 2023 Share Geplaatst: 2 april 2023 Welke tolheffer gebruiken jullie? Wij gebruiken EPass24. Wij waren in 2022 6 weken in Noorwegen. Ook wij kregen geen rekening per post, ik heb ingelogd op EPass24 en daar vond ik de bedragen van tol en ferry, dat heb ik overgemaakt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Freek 51 Geplaatst: 2 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2023 De vorige keer kregen we per post de rekening. Hadden we ons moeten aanmelden bij EPass24? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 3 april 2023 Share Geplaatst: 3 april 2023 Je hoeft je nergens aan te melden maar dan kan de rekening wel heel erg lang op zich laten wachten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Freek 51 Geplaatst: 3 april 2023 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2023 Inmiddels heb ik mij aangemeld bij Epass24, daar kan ik geen rekeningen vinden gekoppeld aan ons kenteken. Wacht nog maar even af. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 4 april 2023 Share Geplaatst: 4 april 2023 Als je je niet hebt aangemeld voor de reis naar Noorwegen dan zal je van hen geen rekening ontvangen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.