Ga naar inhoud

Registratie Cci-card lukt niet


Mr Bypass
 Share

Recommended Posts

Bekend probleem. Is hier al eerder aan de orde geweest.

 

Op de site van de NKC staat een korte handleiding, maar die is niet helemaal meer up to date (net als de rest van de NKC).

 

- Ga naar www.campingcardinternational.com

- Heb je al een account, log in, anders maak een account aan (en log, na bevestiging, opnieuw in)

- Ga naar "mijn profiel"

- Kies dan voor toevoegen kaart (bovenaan)

- Voer het CCI nummer in van jouw kaart (links boven op jouw kaart, onder de logo's)

- Kies de juiste club (NKC, even scrollen door het pull down menu)

- Voeg de vervaldatum toe, voer in 1-03-2024 en NIET zoals de NKC zegt en op de kaart staat 31-03-2024!!!

- OK, BEWAAR

 

Werkt!!!

aangepast door GeMa
Link naar reactie
Share on other sites

Te vroeg gejuicht. 
ik kan niet helemaal de handleiding van Gema volgen. 
ik moet mij nog voor de eerste keer registreren, dus geen kaart toevoegen. Moet mij dus registeren als klant. En dat lukt dus niet. Wachtwoord kan ik niet invoeren en datum wordt niet geaccepteerd. Balen. Ik vind mijzelf niet echt dom maar heb geen idee waarom “Computer says no”. blijft herhalen. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...

De NKC geeft geen plastic kaarten meer uit. Dat is lovenswaardig.

Nu blijkt de koppeling van NKC en de CCI-kaart ook niet meer vanzelfsprekend is.

Ik besloot na enig nadenken of ik die CCI-kaart ooit gebruikt heb (kan ik me niet herinneren), toch maar zo'n kaart aan te schaffen.

Op naar de site van CCI dus.

Ik moest me registreren. OK doe ik dan maar.

Vervolgens moet ik onbegrijpelijke zaken invullen; rep. zaken waarvan ik de bedoeling niet snap. Wat moet ik met "Wachtwoord vraag" en "Wachtwoord antwoord"? (verplicht! invullen)

En wat is mijn kaartnummer? (Welke kaart??). De CCI-site suggereert overigens dat ik het nummer van mijn creditcard moet invullen, maar wellicht wordt het nummer van de CCI-card bedoeld, zoals GeMa ook schreef. Wat wordt bedoelt met vervaldatum? Vervaldatum waarvan?

De handleidingen van rvs. de NKC en GeMa hielpen niet, dus heb ik na 6 vruchteloze pogingen de CCI maar gelaten voor wat het is.

Wel verbaas ik me er over hoe het kan dat een organisatie zo'n onduidelijke site kan maken.

Ik wordt er nogal chagrijnig van.

Bij de Belastingdienst krijg je achter de vragen nog een uitleg over wat er met de vraag bedoeld wordt.

Ach ja.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...