Mr Bypass Geplaatst: 13 maart 2023 Geplaatst: 13 maart 2023 Heeft iemand ervaring met de registratie van zijn Cci card? Het lukt mij niet om mij te registreren omdat de geldigheidsdatum niet zou kloppen met de afspraak die NKC heeft met Cci. Quote
Borgerik Geplaatst: 13 maart 2023 Geplaatst: 13 maart 2023 Kan ook niet registreren omdat de vervaldatum niet overeenkomst met die van de NKC 1 Quote
Mr Bypass Geplaatst: 13 maart 2023 Auteur Geplaatst: 13 maart 2023 Tja, wat heb je dan aan zo’n kaart? In de praktijk heb ik ook nog nooit meegemaakt dat het als alternatief legitimatiebewijs wordt geaccepteerd. Quote
GeMa Geplaatst: 13 maart 2023 Geplaatst: 13 maart 2023 (aangepast) Bekend probleem. Is hier al eerder aan de orde geweest. Op de site van de NKC staat een korte handleiding, maar die is niet helemaal meer up to date (net als de rest van de NKC). - Ga naar www.campingcardinternational.com - Heb je al een account, log in, anders maak een account aan (en log, na bevestiging, opnieuw in) - Ga naar "mijn profiel" - Kies dan voor toevoegen kaart (bovenaan) - Voer het CCI nummer in van jouw kaart (links boven op jouw kaart, onder de logo's) - Kies de juiste club (NKC, even scrollen door het pull down menu) - Voeg de vervaldatum toe, voer in 1-03-2024 en NIET zoals de NKC zegt en op de kaart staat 31-03-2024!!! - OK, BEWAAR Werkt!!! 23 maart 2023 aangepast door GeMa Quote
Borgerik Geplaatst: 13 maart 2023 Geplaatst: 13 maart 2023 Hartelijk dank Gema. Ik heb mijn kaart nu kunnen registreren. Zou handig zijn als de NKC dit zou vermelden in de brief die je krijgt bij de kaart. 1 1 Quote
Mr Bypass Geplaatst: 13 maart 2023 Auteur Geplaatst: 13 maart 2023 Nkc zit er wel vaker faliekant naast in hun “voorlichting” en berichtgeving. Ivoren toren mentaliteit. Ik ga de handleiding van Gema volgen. Gema for president!! 2 Quote
Mr Bypass Geplaatst: 13 maart 2023 Auteur Geplaatst: 13 maart 2023 Te vroeg gejuicht. ik kan niet helemaal de handleiding van Gema volgen. ik moet mij nog voor de eerste keer registreren, dus geen kaart toevoegen. Moet mij dus registeren als klant. En dat lukt dus niet. Wachtwoord kan ik niet invoeren en datum wordt niet geaccepteerd. Balen. Ik vind mijzelf niet echt dom maar heb geen idee waarom “Computer says no”. blijft herhalen. Quote
GeMa Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Je zult eerst een account moeten aanmaken en pas daarna de kaart koppelen. Quote
Mr Bypass Geplaatst: 14 maart 2023 Auteur Geplaatst: 14 maart 2023 Tja, kon dat maar…..Na ik weet niet hoeveel pogingen heb ik het opgegeven. Zonde van de tijd en wat krijg je er nou helemaal voor. Maar alsnog dank voor je antwoord. 1 Quote
Kees_S Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Heb al geruime tijd een account, maar idd een nieuwe kaart toevoegen werkt van geen kant. De oude kaart van 2016 muteren gaat ook niet. Quote
GeMa Geplaatst: 20 maart 2023 Geplaatst: 20 maart 2023 Op 14-3-2023 om 19:55, Kees_S zei: Heb al geruime tijd een account, maar idd een nieuwe kaart toevoegen werkt van geen kant. De oude kaart van 2016 muteren gaat ook niet. Kees, het werkt echt, volg exact mijn stappen en het lukt je! Quote
Mr Bypass Geplaatst: 20 maart 2023 Auteur Geplaatst: 20 maart 2023 Ben benieuwd Kees. Het lukt niet. Quote
Kees_S Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Op 20-3-2023 om 17:23, Mr Bypass zei: Ben benieuwd Kees. Het lukt niet. Nee, ik heb het opgegeven. Quote
Mr Bypass Geplaatst: 22 maart 2023 Auteur Geplaatst: 22 maart 2023 Besteedt je tijd maar aan leukere dingen Kees. Bovendien heb je nauwelijks of geen voordeel van die kaart. Quote
Dick de Roos Geplaatst: 19 april Geplaatst: 19 april De NKC geeft geen plastic kaarten meer uit. Dat is lovenswaardig. Nu blijkt de koppeling van NKC en de CCI-kaart ook niet meer vanzelfsprekend is. Ik besloot na enig nadenken of ik die CCI-kaart ooit gebruikt heb (kan ik me niet herinneren), toch maar zo'n kaart aan te schaffen. Op naar de site van CCI dus. Ik moest me registreren. OK doe ik dan maar. Vervolgens moet ik onbegrijpelijke zaken invullen; rep. zaken waarvan ik de bedoeling niet snap. Wat moet ik met "Wachtwoord vraag" en "Wachtwoord antwoord"? (verplicht! invullen) En wat is mijn kaartnummer? (Welke kaart??). De CCI-site suggereert overigens dat ik het nummer van mijn creditcard moet invullen, maar wellicht wordt het nummer van de CCI-card bedoeld, zoals GeMa ook schreef. Wat wordt bedoelt met vervaldatum? Vervaldatum waarvan? De handleidingen van rvs. de NKC en GeMa hielpen niet, dus heb ik na 6 vruchteloze pogingen de CCI maar gelaten voor wat het is. Wel verbaas ik me er over hoe het kan dat een organisatie zo'n onduidelijke site kan maken. Ik wordt er nogal chagrijnig van. Bij de Belastingdienst krijg je achter de vragen nog een uitleg over wat er met de vraag bedoeld wordt. Ach ja. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.