RinusBuscamperHYMER Geplaatst: 19 februari 2023 Geplaatst: 19 februari 2023 Onderhoud absorptie koelkast Dometic RM 5380 Geachte dame/heer. Ongeveer een jaar geleden heb ik bovenstaande koelkast gekocht en op de plaats waar de oudere zat, de nieuwe ingebouwd. Dat is goed gegaan en de koelkast heeft het afgelopen seizoen zijn diensten bewezen, prima dus. De koelkast heeft een ingebouwd ventilatiesysteem. Boven in de koelkast zit een instroom- en een uitstroomopening om de warme lucht weg te blazen, ook prima, maar; zit er ergens een luchtfilter of een plaats waar het stof zich ophoopt? Moet het kanaal waar de lucht doorgaat schoongemaakt worden? Ik heb graag antwoord op deze vragen, ik als klant, kan bij Dometic NL geen antwoord krijgen, domweg omdat zij geen communicatie mogelijkheid bieden, een slechte zaak! Quote
Magic Ed. Geplaatst: 20 februari 2023 Geplaatst: 20 februari 2023 De support van Dometic wordt gedaan door Elektrolux. Zij hebben vele servicepunten door het gehele land. Quote
Borgerik Geplaatst: 20 februari 2023 Geplaatst: 20 februari 2023 Op de site van Dometic staat gewoon een contactformulier. Hierbij de link. Productondersteuning | Dometic.com Ook hun telefoonnummer is makkelijk op te zoeken op internet: 0765029000 Misschien iets beter zoeken in de toekomst? 1 Quote
Jan Boerema Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Ik lees dit toevallig omdat ik Google op rm5380. Als u op parts.nl zoekt op rm5380, vindt u idd een gasfilter die vervuild kan zijn. Hoop dat dit u helpt. Grt, Jan Boerema Quote
CaradoT135 Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 (aangepast) Quote maar; zit er ergens een luchtfilter of een plaats waar het stof zich ophoopt? Moet het kanaal waar de lucht doorgaat schoongemaakt worden? Ik heb graag antwoord op deze vragen Wat is de relatie in deze? Rinus wil iets weten over het reinigen van het ventilatiekanaal, niet van de gastoevoer. 7 oktober 2023 aangepast door CaradoT135 Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.