Ga naar inhoud

Sygic Truck of Sygic Caravan ?


Brabander

Recommended Posts

Ik heb de sygic truck geinstalleerd, nu krijg ik de mogelijkheid aangeboden om te kopen en heb 2 opties namelijk Truck of Caravan. Bij caravan staat dat het ook voor een camper is ?! Truck kost € 90, caravan kost € 60. Ik vind het niet erg om € 90 te betalen voor een lifetime licentie, maar als het niet nodig is dan uiteraard niet. Mijn camper is 7,5m lang, 3,1m hoog.

 

Weet iemand de verschillen ?

Link naar reactie
Share on other sites

Op 7-2-2023 om 10:56, Brabander zei:

Ik heb de sygic truck geinstalleerd, nu krijg ik de mogelijkheid aangeboden om te kopen en heb 2 opties namelijk Truck of Caravan. Bij caravan staat dat het ook voor een camper is ?! Truck kost € 90, caravan kost € 60. Ik vind het niet erg om € 90 te betalen voor een lifetime licentie, maar als het niet nodig is dan uiteraard niet. Mijn camper is 7,5m lang, 3,1m hoog.

 

Weet iemand de verschillen ?

Je moet de Caravan Premium Europa (caravan, camper & bus) hebben van euro 59,99. En let op, de licentie is "levenslang", maar je krijgt er maar 3 jaar kaartupdates bij, daarna moet je voor de updates betalen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 8 months later...
Op 8-2-2023 om 11:39, GeMa zei:

Je moet de Caravan Premium Europa (caravan, camper & bus) hebben van euro 59,99. En let op, de licentie is "levenslang", maar je krijgt er maar 3 jaar kaartupdates bij, daarna moet je voor de updates betalen.

Klopt, maar ook niet helemaal, je krijgt dan wel een paar keer per jaar (3-4) kaartupdates, maar niet iedere maand. En sinds kort kun je voor 39,99 ook Apple Carplay erbij krijgen.

aangepast door GeMa
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid