Brabander Geplaatst: 7 februari 2023 Share Geplaatst: 7 februari 2023 Ik heb de sygic truck geinstalleerd, nu krijg ik de mogelijkheid aangeboden om te kopen en heb 2 opties namelijk Truck of Caravan. Bij caravan staat dat het ook voor een camper is ?! Truck kost € 90, caravan kost € 60. Ik vind het niet erg om € 90 te betalen voor een lifetime licentie, maar als het niet nodig is dan uiteraard niet. Mijn camper is 7,5m lang, 3,1m hoog. Weet iemand de verschillen ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Brabander Geplaatst: 7 februari 2023 Auteur Share Geplaatst: 7 februari 2023 ik kom het artikel van NKC tegen over sygic en copilot die bovenstaande vraag al beantwoord. Copilot lijkt me beter. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 8 februari 2023 Share Geplaatst: 8 februari 2023 23 uren geleden, Brabander zei: ik kom het artikel van NKC tegen over sygic en copilot die bovenstaande vraag al beantwoord. Copilot lijkt me beter. En wat is het antwoord op die vraag dan? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 8 februari 2023 Share Geplaatst: 8 februari 2023 Op 7-2-2023 om 10:56, Brabander zei: Ik heb de sygic truck geinstalleerd, nu krijg ik de mogelijkheid aangeboden om te kopen en heb 2 opties namelijk Truck of Caravan. Bij caravan staat dat het ook voor een camper is ?! Truck kost € 90, caravan kost € 60. Ik vind het niet erg om € 90 te betalen voor een lifetime licentie, maar als het niet nodig is dan uiteraard niet. Mijn camper is 7,5m lang, 3,1m hoog. Weet iemand de verschillen ? Je moet de Caravan Premium Europa (caravan, camper & bus) hebben van euro 59,99. En let op, de licentie is "levenslang", maar je krijgt er maar 3 jaar kaartupdates bij, daarna moet je voor de updates betalen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Brabander Geplaatst: 12 februari 2023 Auteur Share Geplaatst: 12 februari 2023 Op 8-2-2023 om 10:52, Magic Ed. zei: En wat is het antwoord op die vraag dan? NKC zegt dat Copilot beter is ? Ik ben er nog niet uit of ik wel op mijn telefoon of ipad ga navigeren. Misschien ga ik wel voor een TT Camper systeem. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 12 februari 2023 Share Geplaatst: 12 februari 2023 (aangepast) Test NKC is al weer van enige tijd geleden, inmiddels is er al weer een hoop veranderd. En CoPilot heeft ook geen Apple Carplay. 12 februari 2023 aangepast door GeMa Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
along ranger Geplaatst: 9 november 2023 Share Geplaatst: 9 november 2023 Kijk is bij instellingen daar kun je de trekkende voertuig invoere Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
along ranger Geplaatst: 9 november 2023 Share Geplaatst: 9 november 2023 Sygic truck,camper,caravan is een dezelfde navigatie alleen de truck a 90 euro is uitgebreider voor truckers belangrijke informatie,maar ook de truck navigatie kun je de parameters instellen voor caravan of camper dus welke benaming voertuig,lengte,breedte, gewicht Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 11 november 2023 Share Geplaatst: 11 november 2023 (aangepast) Op 8-2-2023 om 11:39, GeMa zei: Je moet de Caravan Premium Europa (caravan, camper & bus) hebben van euro 59,99. En let op, de licentie is "levenslang", maar je krijgt er maar 3 jaar kaartupdates bij, daarna moet je voor de updates betalen. Klopt, maar ook niet helemaal, je krijgt dan wel een paar keer per jaar (3-4) kaartupdates, maar niet iedere maand. En sinds kort kun je voor 39,99 ook Apple Carplay erbij krijgen. 11 november 2023 aangepast door GeMa Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
along ranger Geplaatst: 11 november 2023 Share Geplaatst: 11 november 2023 Voor 14.99€ per jaar krijg je maandelijks kaart update ,verkeers informatie , borderherkenning,enz Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.