Ga naar inhoud

Vallende kleding hangkast


Adriatik
 Share

Go to solution Solved by Spike,

Recommended Posts

Regelmatig blijkt de kleding in onze hangkast onderweg gevallen te zijn. De kleding valt met hanger en al van de roede in de kast. De minste of geringste hobbel in de weg blijkt voldoende om weer eens te moeten ruimen. Ik broed op een oplossing, maar kom er nog niet uit. Wellicht zijn anderen mij bij dat broeden voorgegaan en zijn er reeds eieren gelegd. Wie helpt mij aan een oplossing?

En nee, oplossingen in de sfeer van rustiger rijden helpen me niet verder. Ik scheur niet met mijn camper, het probleem doet zich ook voor bij normaal rij-gedrag.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 8 months later...

Een oplossing kan zijn om antislip hangers te gebruiken. Deze zijn vaak bedekt met een fluweelachtig materiaal waardoor de kleding beter blijft hangen. Een andere suggestie is het plaatsen van kleine rubberen ringen aan de uiteinden van de roede. Dit kan voorkomen dat de hangers gemakkelijk verschuiven en vallen. Als alternatief kun je ook overwegen om klemhangers te gebruiken, vooral voor zwaardere kledingstukken. Deze klemmen de kleding vast en voorkomen dat ze vallen bij het minste of geringste hobbel. Ik hoop dat een van deze suggesties je kan helpen bij het vinden van een passende oplossing!
En je moet ook rekening houden met het soort kleding dat je in je kledingkasten bewaart, sommige zijn beter bestand dan andere en afhankelijk van het materiaal kan je kleding meer of minder comfortabel zijn. Kleding met lovertjes, zoals hier te zien is, kan bijvoorbeeld gevoeliger zijn voor transport.

aangepast door Seoiana
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...