Adriatik Geplaatst: 2 februari Share Geplaatst: 2 februari Regelmatig blijkt de kleding in onze hangkast onderweg gevallen te zijn. De kleding valt met hanger en al van de roede in de kast. De minste of geringste hobbel in de weg blijkt voldoende om weer eens te moeten ruimen. Ik broed op een oplossing, maar kom er nog niet uit. Wellicht zijn anderen mij bij dat broeden voorgegaan en zijn er reeds eieren gelegd. Wie helpt mij aan een oplossing? En nee, oplossingen in de sfeer van rustiger rijden helpen me niet verder. Ik scheur niet met mijn camper, het probleem doet zich ook voor bij normaal rij-gedrag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Solution Spike Geplaatst: 2 februari Solution Share Geplaatst: 2 februari Als je de hangers met kleding om en om aan de roede hangt, blijven de hangers gewoon op hun plek. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 2 februari Auteur Share Geplaatst: 2 februari Hoe bedoel je, om en om? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 2 februari Share Geplaatst: 2 februari 1 uur geleden, Adriatik zei: Hoe bedoel je, om en om? Ik denk dat bedoeld wordt de opening van de kleerhanger naar voren en achterste voren. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 2 februari Share Geplaatst: 2 februari (aangepast) Bij ons zijn de stangen rond en daar hebben we isolatie omheen gedaan wat voor verwarmingsbuizen bedoeld is. Wel even de buisdiameter opmeten 2 februari aangepast door Frans Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 2 februari Share Geplaatst: 2 februari 30 minuten geleden, Frans zei: Bij ons zijn de stangen rond en daar hebben we isolatie omheen gedaan wat voor verwarmingsbuizen bedoeld is. Wel even de buisdiameter opmeten Goed idee. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 februari Auteur Share Geplaatst: 3 februari 6 uren geleden, van der Honing zei: Ik denk dat bedoeld wordt de opening van de kleerhanger naar voren en achterste voren. Ah …, dat lijkt een simpele oplossing die we gaan uittesten! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 februari Auteur Share Geplaatst: 3 februari (aangepast) 6 uren geleden, Frans zei: Bij ons zijn de stangen rond en daar hebben we isolatie omheen gedaan wat voor verwarmingsbuizen bedoeld is. Wel even de buisdiameter opmeten Goede suggestie. Gaan we aan een test onderwerpen! 3 februari aangepast door Adriatik Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 3 februari Share Geplaatst: 3 februari Ik heb er ook voor en achter ook nog een tyrap omheen gedaan en dan zit alles nog beter vast. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
van der Honing Geplaatst: 3 februari Share Geplaatst: 3 februari Ook een goed idee 25 minuten geleden, trailerad zei: Ik heb er ook voor en achter ook nog een tyrap omheen gedaan en dan zit alles nog beter vast. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Seoiana Geplaatst: 31 oktober Share Geplaatst: 31 oktober (aangepast) Een oplossing kan zijn om antislip hangers te gebruiken. Deze zijn vaak bedekt met een fluweelachtig materiaal waardoor de kleding beter blijft hangen. Een andere suggestie is het plaatsen van kleine rubberen ringen aan de uiteinden van de roede. Dit kan voorkomen dat de hangers gemakkelijk verschuiven en vallen. Als alternatief kun je ook overwegen om klemhangers te gebruiken, vooral voor zwaardere kledingstukken. Deze klemmen de kleding vast en voorkomen dat ze vallen bij het minste of geringste hobbel. Ik hoop dat een van deze suggesties je kan helpen bij het vinden van een passende oplossing! En je moet ook rekening houden met het soort kleding dat je in je kledingkasten bewaart, sommige zijn beter bestand dan andere en afhankelijk van het materiaal kan je kleding meer of minder comfortabel zijn. Kleding met lovertjes, zoals hier te zien is, kan bijvoorbeeld gevoeliger zijn voor transport. 22 november aangepast door Seoiana Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 31 oktober Auteur Share Geplaatst: 31 oktober We hebben de oplossing van Spike ingevoerd. De hangers om en om aan de buis hangen en het probleem is opgelost. Dat had ik wel wat eerder mogen vermelden, maar het is bij het goede voornemen gebleven. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.