Ga naar inhoud

Sticker Angle mort met zuignap Frankrijk


Candyred
 Share

Recommended Posts

Hoi heeft iemand ervaring met deze stickers Angle mort met zuignap,ik ben niet  gecharmeerd  van deze artikelen maar Frankrijk  beslist anders..Zijn deze toch stevig als ze bevestigd  zijn. Onze camper is zwaarder dan 3500 kg vandaar.

Waar kan je ze gunstig aanschaffen buiten bol.com enz.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 21-1-2023 om 16:56, Candyred zei:

Hoi ,vandaag bij de camper getest op het plaatsen van een magneet strip maar  helaas alles is polyester, zijn die met zuignapjes stevig genoeg??

Op markplaats 36 euro voor 3 stuks 


Ja bij ons houden deze prima. Gekocht bij www.markisenbanner.de met campersymbool er op. Die vind je nergens anders, daar staan vrachtauto of bus op.
 

Link naar reactie
Share on other sites

image.thumb.jpeg.55bee5f9c090c67147e99ae1b98e19d6.jpeg

image.thumb.jpeg.adab3b3218ca86ec8cdf0e051b6d774d.jpeg

 

 

Deze heb ik in december 2020 al gemaakt van een oude plaat van een zonnehemel en zakje zuignapjes besteld op internet en 20 stickers, die waren toen ik dacht iets van 19,95 per 20 st. Ik heb de voorkant warm gemaakt een beetje om gebogen dat wind er niet onder kan. Ik heb ze al twee op de camper gehad met een rondje Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Spanje, Frankrijk, België en weer terug naar Nederland. Twee keer ruim 6000 km en ik heb ze nog steeds. Ik heb al twee keer mensen op de camping in Spanje heel blij kunnen maken met drie stickers omdat ze niet wisten dat die op de zwaardere campers moet. Ik ga ze nu niet meer uitdelen, ik kan ze niet meer zo goedkoop vinden op internet. 

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
57 minuten geleden, Brabander zei:

ik heb gisteren deze besteld op aanraden van een andere camperaar die er erg tevreden over was:

https://www.camperfriends.be/product/4022834/herplaatsbare-dode-hoeksticker-frankrijk-set-van-3

Goedkoopste adres op internet. Nu uitverkocht maar komen vast en zeker binnenkort weer binnen.

 

je laat ons nog wel weten of ze echt blijven zitten.

Link naar reactie
Share on other sites

Op 17-2-2023 om 16:35, Candyred zei:

Ze waren inderdaad uitverkocht,nu weer voor 4€ per stuk in de aanbieding.Heb je ze al geplaatst en weer afgehaald om te kijken of het herbruikbaar is???

Ik ga zelf pas in april maar ken iemand die ze daar heeft gekocht en hij is er tevreden over.

aangepast door Brabander
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...