Candyred Geplaatst: 20 januari 2023 Share Geplaatst: 20 januari 2023 Hoi heeft iemand ervaring met deze stickers Angle mort met zuignap,ik ben niet gecharmeerd van deze artikelen maar Frankrijk beslist anders..Zijn deze toch stevig als ze bevestigd zijn. Onze camper is zwaarder dan 3500 kg vandaar. Waar kan je ze gunstig aanschaffen buiten bol.com enz. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
mari-anne Geplaatst: 20 januari 2023 Share Geplaatst: 20 januari 2023 voor de achterkant heb ik de sticker er maar op laten plakken. Op de portieren (metaal) heb ik stickers met magneten en die haal ik er thuis weer af. Blijven prima zitten. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 20 januari 2023 Share Geplaatst: 20 januari 2023 (aangepast) Zelf maken, heb ik ook gedaan. Ze hebben bij mij al 13000 mee gereden. Beetje Googelen voor zuignapjes en een paar plaatjes. 20 januari 2023 aangepast door trailerad Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 21 januari 2023 Auteur Share Geplaatst: 21 januari 2023 Hoi ,vandaag bij de camper getest op het plaatsen van een magneet strip maar helaas alles is polyester, zijn die met zuignapjes stevig genoeg?? Op markplaats 36 euro voor 3 stuks Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Op 21-1-2023 om 16:56, Candyred zei: Hoi ,vandaag bij de camper getest op het plaatsen van een magneet strip maar helaas alles is polyester, zijn die met zuignapjes stevig genoeg?? Op markplaats 36 euro voor 3 stuks Ja bij ons houden deze prima. Gekocht bij www.markisenbanner.de met campersymbool er op. Die vind je nergens anders, daar staan vrachtauto of bus op. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 23 januari 2023 Share Geplaatst: 23 januari 2023 Deze heb ik in december 2020 al gemaakt van een oude plaat van een zonnehemel en zakje zuignapjes besteld op internet en 20 stickers, die waren toen ik dacht iets van 19,95 per 20 st. Ik heb de voorkant warm gemaakt een beetje om gebogen dat wind er niet onder kan. Ik heb ze al twee op de camper gehad met een rondje Nederland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Spanje, Frankrijk, België en weer terug naar Nederland. Twee keer ruim 6000 km en ik heb ze nog steeds. Ik heb al twee keer mensen op de camping in Spanje heel blij kunnen maken met drie stickers omdat ze niet wisten dat die op de zwaardere campers moet. Ik ga ze nu niet meer uitdelen, ik kan ze niet meer zo goedkoop vinden op internet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Brabander Geplaatst: 12 februari 2023 Share Geplaatst: 12 februari 2023 ik heb gisteren deze besteld op aanraden van een andere camperaar die er erg tevreden over was: https://www.camperfriends.be/product/4022834/herplaatsbare-dode-hoeksticker-frankrijk-set-van-3 Goedkoopste adres op internet. Nu uitverkocht maar komen vast en zeker binnenkort weer binnen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 12 februari 2023 Share Geplaatst: 12 februari 2023 57 minuten geleden, Brabander zei: ik heb gisteren deze besteld op aanraden van een andere camperaar die er erg tevreden over was: https://www.camperfriends.be/product/4022834/herplaatsbare-dode-hoeksticker-frankrijk-set-van-3 Goedkoopste adres op internet. Nu uitverkocht maar komen vast en zeker binnenkort weer binnen. je laat ons nog wel weten of ze echt blijven zitten. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 14 februari 2023 Share Geplaatst: 14 februari 2023 Ik zie hierboven staan dat ze met campersymbool hier te krijgen zijn: www.markisenbanner.de en volgens mij nu ook op voorraad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peetan Geplaatst: 14 februari 2023 Share Geplaatst: 14 februari 2023 54 minuten geleden, Magic Ed. zei: Ik zie hierboven staan dat ze met campersymbool hier te krijgen zijn: www.markisenbanner.de en volgens mij nu ook op voorraad. Het gaat om de tekst "Angles Morts" Ook met een campersymbool mag een vrachtwagen straffeloos door Frankrijk rijden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 17 februari 2023 Auteur Share Geplaatst: 17 februari 2023 Op 12-2-2023 om 17:54, trailerad zei: je laat ons nog wel weten of ze echt blijven zitten. Ze waren inderdaad uitverkocht,nu weer voor 4€ per stuk in de aanbieding.Heb je ze al geplaatst en weer afgehaald om te kijken of het herbruikbaar is??? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Brabander Geplaatst: 18 februari 2023 Share Geplaatst: 18 februari 2023 (aangepast) Op 17-2-2023 om 16:35, Candyred zei: Ze waren inderdaad uitverkocht,nu weer voor 4€ per stuk in de aanbieding.Heb je ze al geplaatst en weer afgehaald om te kijken of het herbruikbaar is??? Ik ga zelf pas in april maar ken iemand die ze daar heeft gekocht en hij is er tevreden over. 18 februari 2023 aangepast door Brabander Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 20 februari 2023 Share Geplaatst: 20 februari 2023 Op 14-2-2023 om 13:00, peetan zei: Het gaat om de tekst "Angles Morts" Ook met een campersymbool mag een vrachtwagen straffeloos door Frankrijk rijden. Ik wil geen vrachtauto symbool op mijn camper. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peetan Geplaatst: 20 februari 2023 Share Geplaatst: 20 februari 2023 Zojuist, Magic Ed. zei: Ik wil geen vrachtauto symbool op mijn camper. Je kunt beter, voor jezelf, ook professionele hulp zoeken. 1 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 20 februari 2023 Share Geplaatst: 20 februari 2023 1 minuut geleden, peetan zei: Je kunt beter, voor jezelf, ook professionele hulp zoeken. Veel azijnzuur gedronken zeker !! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
peetan Geplaatst: 20 februari 2023 Share Geplaatst: 20 februari 2023 7 uren geleden, Magic Ed. zei: Veel azijnzuur gedronken zeker !! Nee hoor. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Magic Ed. Geplaatst: 20 februari 2023 Share Geplaatst: 20 februari 2023 15 minuten geleden, peetan zei: Veel azijnzuur gedronken zeker !! Nee hoor. Aha, zuur van je zelf. Dat is nog erger. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Candyred Geplaatst: 20 februari 2023 Auteur Share Geplaatst: 20 februari 2023 Hou het gezellig Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.