Hen3 Geplaatst: 3 januari Share Geplaatst: 3 januari Wie heeft ervaring met een bedrijf in Noord-Holland die dakairco plaats op een camper die dat vakkundig en netjes doet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Borgerik Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Ik heb mijn dakairco laten plaatsen door Luiken Airco's in Veldhoven. Deze firma komt bij je thuis om de airco te plaatsen. Ik woon zelf zo'n 200 km van Veldhoven af maar er werd en geen extra kosten gerekend voor de afstand. Werkt zeer netjes en geeft goede service. Airco's voor Camper en Caravan | Airco inbouw op locatie | Luiken Airco's (luikenaircos.nl) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Ja geweldig bedrijf. Ook wij hebben reeds vaker Sandor Luiken op bezoek gehad voor installatie, service en/of reparatie. Geweldig bedrijf !! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 4 januari Share Geplaatst: 4 januari Op onze camper zit ook een airco van Luiken. Ik ben super tevreden over Sandor. Werkt heel secuur. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hen3 Geplaatst: 5 januari Auteur Share Geplaatst: 5 januari Op 4-1-2023 om 13:03, Borgerik zei: Ik heb mijn dakairco laten plaatsen door Luiken Airco's in Veldhoven. Deze firma komt bij je thuis om de airco te plaatsen. Ik woon zelf zo'n 200 km van Veldhoven af maar er werd en geen extra kosten gerekend voor de afstand. Werkt zeer netjes en geeft goede service. Airco's voor Camper en Caravan | Airco inbouw op locatie | Luiken Airco's (luikenaircos.nl) Bedankt voor deze info Ik ga kontakt met dit bedrijf zoeken 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hen3 Geplaatst: 18 april Auteur Share Geplaatst: 18 april Ondertussen is de airco geplaatst Door Sandor van firma Luiken In zijn loods, goeie uitleg Ben zeer tevreden over het plaatsen 2 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.