Wim en Ria Geplaatst: 26 december 2022 Share Geplaatst: 26 december 2022 Wie heeft er interesse om met een paar stellen een camperrondreis te maken door Noorwegen of Ierlands in 2023. Rond Juni, Juli, of augustus in overleg voor 5 a 6 weken. Wij zijn een echtpaar van 69 en 70 jaar en hebben al veel camper reizen gemaakt. Graag zien wij uw reactie tegemoet. Groetjes Wim en Ria. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Madelief Geplaatst: 28 januari Share Geplaatst: 28 januari Wij (59+60)zijn van plan - nog niets zeker eigenlijk - in de maanden juni juli een camperreis te maken naar Noorwegen. Eerste reis. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim en Ria Geplaatst: 31 januari Auteur Share Geplaatst: 31 januari Hallo Madelief. Wij willen, (dat is nog niet helemaal zeker) toch 'n rondreis Ierland doen. Dit omdat we al 3 keer in Noorwegen zijn geweest. Dat wil niet zeggen dat we er niet meer naar toe gaan maar dit jaar niet. Mochten jullie rechtstreeks contact met ons op willen nemen dan kan dat via ons E-mail adres: reisgenoten2023@outlook.com Groetjes Wim en Ria. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
tonna Geplaatst: 28 februari Share Geplaatst: 28 februari wij hebben een boek met camperplaatsen in noorwegen bij interesse mail met info@monnikhof.net Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
gertruda Geplaatst: 31 maart Share Geplaatst: 31 maart Dag Wim en Ria, ik vind het prettig om met enkelen een reis door Noorwegen te maken. Ik ben wel een solo en heb een Fiat camperbus van 5 mtr. Hoor graag van jullie. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim en Ria Geplaatst: 2 april Auteur Share Geplaatst: 2 april Hallo Gertruda. Wij hebben besloten om dit jaar naar Ierland te gaan, er hebben zich hiervoor nog geen reisgenoten aan gemeld. Wij willen volgend jaar nog steeds wel met een groepje naar Noorwegen. Wij willen dan overdag wel meestal onze vrijheid behouden. Als we elkaar nodig hebben zijn we er voor elkaar. Als je even 'n mailtje stuurt naar reisgenoten2023@outlook.com hebben we elkaars gegevens en kunnen we altijd rechtstreeks contact met elkaar opnemen. Gegroet Ria en Wim Rombouts. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
gertruda Geplaatst: 9 april Share Geplaatst: 9 april Op 2-4-2023 om 11:00, Wim en Ria zei: reisgenoten2023@outlook.com Dag Wim en Ria, fijn dat jullie reageren. Samen optrekken betekent voor mij denk ik: zo ongeveer een route hebben, vertrekdatum en aantal dagen reizen zijn afgesproken, elke avond of na paar dagen samenkomen en bijkletsen over al het moois onderweg en misschien samen eten...ik kan heel goed alleen zijn en ben niet een groepsmens. Wel vind ik nabijheid van medereisgenoten fijn en veilig. Mailen kan naar tbouwhuis@ewalkmaar.nl Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april Hoe gaan jullie in Ierland komen? Via Engeland of Frankrijk? Is het Noord Ierland of de Republiek Ierland? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
E.HOLVERDA Geplaatst: 10 april Share Geplaatst: 10 april Wij, Evert en Sherie, gaan met onze camperbus 1 juni voor 4weken naar Denemarken en z Noorwegen. We camper-en al 14 jaar. En zijn 70 + Heeft u tips ? Of gaat u ook , zien we elkaar ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim en Ria Geplaatst: 14 april Auteur Share Geplaatst: 14 april Hallo FJC48. Wij willen via Frankrijk rechtstreeks naar Ierland varen. De bedoeling is dat wij de reis: Rondreis Ierland kopen en deze zoveel mogelijk volgen. Gegroet Wim en Ria. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim en Ria Geplaatst: 14 april Auteur Share Geplaatst: 14 april Hallo Evert en Sherie. Wij gaan dit jaar de Rondreis Ierland maken. Als jullie met de veerboot gaan moeten jullie er op letten welke dag je gaat, dat kan in de prijs veel schelen. Gegroet Wim en Ria. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 15 april Share Geplaatst: 15 april 20 uren geleden, Wim en Ria zei: Wij willen via Frankrijk rechtstreeks naar Ierland varen. De bedoeling is dat wij de reis: Rondreis Ierland kopen en deze zoveel mogelijk volgen. Gegroet Wim en Ria. Wij zijn 2 jaar geleden via Cherbourg naar Ierland gevaren, het was een erg prettige overtocht. Houd er rekening mee dat op de ferry de koelkast van het gas af moet, wij hadden daarom geen diepvries meegenomen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
E.HOLVERDA Geplaatst: 6 mei Share Geplaatst: 6 mei Bedankt voor de tip, welke dag te varen ivm € Wanneer vertrekken jullie? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Ad en Marina Geplaatst: 5 augustus Share Geplaatst: 5 augustus Leuk forum, wij ,61 en 64 jaar, camperen pas 2 jaar, we reizen graag naar Frankrijk maar willen ook in 2023/2024 Noorwegen, Ierland, Schotland en Polen ontdekken. Misschien iemand interesse om met een groepje te reizen . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Madelief Geplaatst: 5 augustus Share Geplaatst: 5 augustus Wij, mijn man en ik, zijn 4 weken op pad geweest met de camper richting Noorwegen. Heel globaal: via Denemarken en Zweden naar Oslo gereden toen noordelijk, richting Trondheim, kristiansund, en langs de kust terug naar beneden. Besloten om Stavanger niet te doen vanwege het slechte weer. Dwars doorgestoken via de E134 terug richting Oslo prachtige route. Wij gaan volgend jaar wat anders doen, maar als iemand vragen heeft over Noorwegen of daar rijden en ergens staan dan deel ik graag onze ervaring:) 2 uren geleden, Ad en Marina zei: Leuk forum, wij ,61 en 64 jaar, camperen pas 2 jaar, we reizen graag naar Frankrijk maar willen ook in 2023/2024 Noorwegen, Ierland, Schotland en Polen ontdekken. Misschien iemand interesse om met een groepje te reizen . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.