Ga naar inhoud

Camper reisgenoten gezocht.


Wim en Ria
 Share

Recommended Posts

Wie heeft er interesse om met een paar stellen een camperrondreis te maken door Noorwegen of Ierlands in 2023.

Rond Juni, Juli, of augustus in overleg voor 5 a 6 weken.

Wij zijn een echtpaar van 69 en 70 jaar en hebben al veel camper reizen gemaakt.

Graag zien wij uw reactie tegemoet.

Groetjes Wim en Ria.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Hallo Madelief. 

Wij willen, (dat is nog niet helemaal zeker) toch 'n rondreis Ierland doen. Dit omdat we al 3 keer in Noorwegen zijn geweest. Dat wil niet zeggen dat we er niet meer naar toe gaan maar dit jaar niet. Mochten jullie rechtstreeks contact met ons op willen nemen dan kan dat via ons E-mail adres: reisgenoten2023@outlook.com

Groetjes Wim en Ria.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hallo Gertruda.

Wij hebben besloten om dit jaar naar Ierland te gaan, er hebben zich hiervoor nog geen reisgenoten aan gemeld. Wij willen volgend jaar nog steeds wel met een groepje naar Noorwegen. Wij willen dan overdag wel meestal onze vrijheid behouden. Als we elkaar nodig hebben zijn we er voor elkaar.

Als je even 'n mailtje stuurt naar reisgenoten2023@outlook.com hebben we elkaars gegevens en kunnen we altijd rechtstreeks contact met elkaar opnemen.

Gegroet Ria en Wim Rombouts.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Op 2-4-2023 om 11:00, Wim en Ria zei:

reisgenoten2023@outlook.com

Dag Wim en Ria, fijn dat jullie reageren. Samen optrekken betekent voor mij denk ik: zo ongeveer een route hebben, vertrekdatum en aantal dagen reizen zijn afgesproken, elke avond of na paar dagen samenkomen en bijkletsen over al het moois onderweg en misschien samen eten...ik kan heel goed alleen zijn en ben niet een groepsmens. Wel vind ik nabijheid van medereisgenoten fijn en veilig.

Mailen kan naar tbouwhuis@ewalkmaar.nl

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

20 uren geleden, Wim en Ria zei:

 

Wij willen via Frankrijk rechtstreeks naar Ierland varen. De bedoeling is dat wij de reis: Rondreis Ierland kopen en deze zoveel mogelijk volgen.

Gegroet Wim en Ria.

Wij zijn 2 jaar geleden via Cherbourg naar Ierland gevaren, het was een erg prettige overtocht. Houd er rekening mee dat op de ferry de koelkast van het gas af moet, wij hadden daarom geen diepvries meegenomen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Wij, mijn man en ik, zijn 4 weken op pad geweest met de camper richting Noorwegen. Heel globaal:  via Denemarken en Zweden naar Oslo gereden toen noordelijk, richting Trondheim, kristiansund, en langs de kust terug naar beneden. Besloten om Stavanger niet te doen vanwege het slechte weer. Dwars doorgestoken via de E134 terug richting Oslo prachtige route. Wij gaan volgend jaar wat anders doen, maar als iemand vragen heeft over Noorwegen of daar rijden en ergens staan dan deel ik graag onze ervaring:)

 

 

2 uren geleden, Ad en Marina zei:

Leuk forum, wij ,61 en 64 jaar, camperen pas 2 jaar, we reizen graag naar Frankrijk maar willen ook in 2023/2024 Noorwegen, Ierland, Schotland en Polen ontdekken. Misschien iemand interesse om met een groepje te reizen . 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...