Ga naar inhoud

PAUL


DENHOOK
 Share

Recommended Posts

Wat is je overweging voor zo'n ding? Ik vind het een behoorlijke investering.. Dat ding 24 uur laten draaien levert (maximaal) 150Ah op.

 

Met een beetje lader heb je dat in een paar uurtjes aan de paal ook zo geladen. Desnoods investeer je in een zwaardere lader en hang je m tijdens t boodschappen doen even aan een paal, of je rijd een paar uurtjes.

 

Voor 75W opbrengst vind ik het een hele dure oplossing. Dat geld kun je denk ik beter investeren in een stevige lithiumaccu als je die niet al hebt icm een goede lader.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Het is een leuk maar duur betaald alternatief als je weinig tot geen walstroom tot je beschikking hebt en geen zonnepanelen kunt gebruiken.

Zoals @DJSmiley al aangaf is het rendement niet bijzonder maar de aanschaf aanzienlijk aan de prijs. Ik zou deze optie daarom laten staan.

Kijk eens of je wat met zonnepanelen kunt als je iets zoekt om de accu op te laden. Desnoods opvouwbare zonnepanelen, dat kan ook goed.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...