Ga naar inhoud

Bouwtekeningen?


Mario Walzberg
 Share

Recommended Posts


Hallo!
Ik zoek al een tijd naar bouwtekeningen van mijn camper: een Fiat Bürstner Solano 615 T, bouwjaar 2011.
Helaas zonder resultaat!
Die tekeningen zoek ik omdat ik een extra ventilatierooster wil maken om de warme lucht van een oventje (geplaatst in een kastje boven de vriezer) naar buiten af te voeren.
Op die tekeningen zouden de constructie en de lokatie van bedradingen te zien moeten zijn.
Heeft iemand een idee waar ik dergelijke tekeningen kan verkrijgen/kopen?

Link naar reactie
Share on other sites

😂
Dat vrees ik inmiddels ook...
Maar hoe durft iemand dan toch nog een gat te maken in een camper-wand?
Ik ben vast niet de eerste die dat zou willen!
Gewoon maar DOEN lijkt me niet erg verstandig.
Weet iemand een total-loss verklaarde Fiat Bürstner Solano 615 T, bouwjaar 2011 te staan?
Dan ga ik daarheen om zelf zulke constructie- en bedradings-tekeningen te maken! 😀

Link naar reactie
Share on other sites

11 uren geleden, Mario Walzberg zei:

😂

Weet iemand een total-loss verklaarde Fiat Bürstner Solano 615 T, bouwjaar 2011 te staan?
Dan ga ik daarheen om zelf zulke constructie- en bedradings-tekeningen te maken! 😀


Neem eens contact op met Careltje Cola (debridgebvba@gmail.com), eigenaar van de grootste campersloperij www.debridge.be in Herentals bij Antwerpen.

 

 

 

aangepast door Broers Joske
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...