Nico Kranenburg Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Ik wil graag zelf twee ABUS sloten inbouwen in mijn Hymer integraal van 2015. Is dit zelf te doen en hoe ga je te werk. Quote
Bornandraced Geplaatst: 28 juni 2020 Geplaatst: 28 juni 2020 bekijk het volgende bestand eens. https://www.abus.com/var/ImagesPIM/abus_kg/WEB PDF Dateien/Montageanleitungen/HaSi/7010A_7025A_Montageanleitung.pdf Dit is een uitvoering met alarm. Het overzicht laat ook zien welk gereedschap nodig is en welke werkzaamheden. Moet je bijv. ook een gatenboor aanschaffen en ander gereedschap dan kan het gunstiger zijn dit in te laten bouwen. Door de ervaring die zij hebben ca een half uur. Maak prijsafspraak, dan kom je niet voor verrassingen te staan.. Quote
Nico Kranenburg Geplaatst: 29 juni 2020 Auteur Geplaatst: 29 juni 2020 Bedankt voor de reactie ik denk ook dat het verstandiger is om de sloten te laten inbouwen. Quote
GreDon Geplaatst: 30 juni 2020 Geplaatst: 30 juni 2020 Ik zou de HEOSafe sloten nemen. Die kun je idd zelf goed inbouwen. Heb ik met mijn twee linkse handen zelfs gedaan. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.