Ga naar inhoud

overwinteren


overwinteren
 Share

Recommended Posts

Kijk eens bij Pass D'etappe. Veel aangesloten  camperplaatsen zijn het hele jaar open. Ligt ook aan de route die u wilt rijden. Er moet ook een site zijn met campings langs de autoroutes. Hou er ook rekening mee dat vanaf half november tot maart de meeste camperplaatsen met enige voorzieningen vol zijn. Reservering is gewenst en het wild Camperen wordt door de overheden steeds minder toegestaan. 

aangepast door van der Honing
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...

Goedemiddag

 

wij gaan voor het eerst met camper met auto op aanhanger van nederland naar Benidorm in spanje

vertrek ongeveer 10 december.

heeft iemand misschien een route met camping die open is of beveiligde camperplaats waar wij met de combinatie kunnen staan.

wij rijden ongeveer 500 km per dag.

alvast vriendelijk dank

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op 22-9-2022 om 14:37, Joanna zei:

Goedemiddag

 

wij gaan voor het eerst met camper met auto op aanhanger van nederland naar Benidorm in spanje

vertrek ongeveer 10 december.

heeft iemand misschien een route met camping die open is of beveiligde camperplaats waar wij met de combinatie kunnen staan.

wij rijden ongeveer 500 km per dag.

alvast vriendelijk dank

Gebruik de app Camping-Carpark en je vindt overal in Frankrijk plek genoeg.
In Spanje is ten noorden van Valencia in Betera de camperplaats Valencia Camperpark het hele jaar open.
 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 10 months later...
12 minuten geleden, sanpol zei:

Ik ben al een poos bezig om een pass d'etappe aan te vragen maar het lukt niet. Als ik bestel zegt hij erreur. Ik kom er niet door. Kan iemand mij vertellen wat ik misschien verkeerd doe?

Dat is vreemd en moeilijk op afstand te beoordelen.

Bij mij

ging het heel soepel, had de pas binnen enkele dagen thuis. Als het niet lukt, je kunt de pas ook ter plaatse bij de camping/camperplaats  krijgen.

Heeft u een minimum bedrag van € 10,00 geladen bij de aanvraag?

aangepast door van der Honing
  • Sad 1
Link naar reactie
Share on other sites

28 minuten geleden, van der Honing zei:

Dat is vreemd en moeilijk op afstand te beoordelen.

Bij mij

ging het heel soepel, had de pas binnen enkele dagen thuis. Als het niet lukt, je kunt de pas ook ter plaatse bij de camping/camperplaats  krijgen.

Heeft u een minimum bedrag van € 10,00 geladen bij de aanvraag?

Ja heb er 15 euro bijgezet. Snap er niks van

Link naar reactie
Share on other sites

Op 10-8-2022 om 09:42, van der Honing zei:

Ik heb onlangs de Pass D'etappe voor Frankrijk aangeschaft. Op hun app kun je zien hoeveel plaatsen er op dat moment vrij zijn. Zou ook een goede optie voor camperplaatsen in andere landen zijn. De pas kost eenmalig €5,00, is levenslang geldig. Op de app kom ik keurig aangelegde plaatsen tegen met bijna standaard stroom, water en lozen, vaak beveiliging met camera's en  goede info over plaats en omgeving. Het kost wel wat, gemiddeld zo rond de €12,00. Vaak zijn het voorheen campings geweest. Ik heb meerdere plaatsen op de app bekeken en zelfs nu in augustus gezien dat het zelden voorkomt dat er geen plaats is. Oh ja, er is ook een mogelijkheid om voor € 29,00 per jaar  ( 365 dagen vanaf aankoop) een vrije plaats te reserveren. Weet je bij  aankomst zeker dat je niet verder hoeft te zoeken. Ik ga het in het september uit proberen.

Pass d'etappe telefonisch niet te bereiken

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...