Marcel VR Geplaatst: 20 juni 2020 Geplaatst: 20 juni 2020 Hallo, Ik heb net deze ex-UPS bus gekocht om om te bouwen en ik vroeg mij af wat dit voor ding is. Een start onderbreker? https://teamfilm.nl/foto/IMG_0455.jpeg Bedankt Quote
FJC48 Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Lijkt mij geen startonderbreker, die zit nooit zo zichtbaar. Het doet mij denken aan een "point" een schakeling om de ex-UPS bus stroomloos te maken(anti-diefstal). Contact opnemen met de TD van UPS met bijvoeging van de foto geeft waarschijnlijk uitsluitsel. Quote
HymerBoy Geplaatst: 28 juni 2020 Geplaatst: 28 juni 2020 volgens mij kastje dat je ontsteking uitschakelt, zit dan een chip(rondje ala platte batterij) aan je sleutelhanger die je erop moet houden(op het ronde plaatje van het kastje) alvorens te starten, zat vroeger ook in huurauto's. Quote
Alkyone Geplaatst: 26 december 2020 Geplaatst: 26 december 2020 Volgens mij is dit om de ritten registratie bij te houden. In de auto van de zaak die ik heb zit ook zoiets. Je houd de persoonlijke sensor even op het rondje en de rit en degene die het voertuig bestuurt word geregistreerd. Het zal wel uitgeschakeld zijn want als je niet registreerd word je gek van de pieptoon. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.