supreme Geplaatst: 17 augustus 2022 Share Geplaatst: 17 augustus 2022 ik ben in bezit van een Pioneer navigatie AVH-6300BT met een AVIC-F130 , met de software van Naviextras . Deze wil update met een nieuwe kaart , maar men adviseert eerst en backup te maken , maar als de wordt gemaakt stop hij bijna voor het einde met , een geeft error aan , maar geen omschrijving ) toolbox is leeg ) . Hoe kan ik dit oplossen . Navigatie werkt normaal , maar wel met verouderde software . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 17 augustus 2022 Share Geplaatst: 17 augustus 2022 (aangepast) Waar schrijf je de back-up naar toe? Normaal gesproken zal dat zoiets als dit zijn. Quote C:\Users\mijnnaam\AppData\Roaming\naviextras\backup\ 17 augustus 2022 aangepast door CaradoT135 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 18 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 18 augustus 2022 Als je een update wil uitvoeren , ( een nieuwe aankoop ) dan adviseert Naviextras maak een backup van de bestaande versie , en die wordt geschreven op een pagina die bij toobox zit gekoppeld . Het heb altijd gewerkt , de laatste backup was uitgevoerd in 2019 . Ik ga er in het najaar mee verder . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 18 augustus 2022 Share Geplaatst: 18 augustus 2022 Je hoeft mij niet uit te leggen wat je moet doen als je gaat updaten. Ik vroeg alleen waar jouw Naviextras naar toe wordt geschreven. Als je dat weet kan je daar eens kijken wat daar staat. Heb je daar een mapje backup staan? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.