Jef Geplaatst: 15 augustus 2022 Share Geplaatst: 15 augustus 2022 Hoi mede-camperaars, ik wil naast mijn huis een overkapping maken voor mijn camper. Omdat wij onze camper slechts 3 aansluitende maanden niet gebruiken kiezen wij niet voor een jaarstalling. Heeft een van jullie hiermee ervaring bijv met een kant en klaar model of pakket dat kan worden geïnstalleerd door een bedrijf? dank alvast voor jullie hulp. Jef Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 16 augustus 2022 Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Eerst informeren bij de gemeente of je daar toestemming voor moet hebben. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 16 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Ja vanzelfsprekend, maar dat zit wel goed. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 16 augustus 2022 Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Ik heb 3 jaar geleden zelf een kapschuur voor de camper gebouwd. Omgevingcheck gedaan, de buurman van de plannen op de hoogte gesteld en timmeren maar. Ideaal, stroom en licht aanwezig en er liggen ook nog een 20 pv panelen op het dak. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 16 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Dat heb je goe€ gedaan. Had je een model als basis ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 16 augustus 2022 Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Nee, schetsen (heel veel) gemaakt met een paar maten waaraan de schuur moest voldoen. Max hoogte was 5 meter, minimale doorrijhoogte 3,1 meter, diepte 7 meter en breedte 7 meter. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 16 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Vergunningsplichtig? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 16 augustus 2022 Share Geplaatst: 16 augustus 2022 3 uren geleden, CaradoT135 zei: Omgevingcheck gedaan Als je de omgevingscheck doet kom je daar vanzelf achter. https://www.omgevingsloket.nl/Particulier/particulier/home/checken?init=true&clear-case=true Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jef Geplaatst: 16 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst: 16 augustus 2022 Veel dank. Had jij vergunning nodig? Ik denk dat ik moet aanvragen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.