Ga naar inhoud

Head-up display


de klerk
 Share

Recommended Posts

Lastig op afstand in te schatten... Ik zou eens beginnen met een reset:

 

1. De voedingsconnector achterop de radio voor ca. 15 seconden losnemen en weer aansluiten.

2. Resetten middels de resetknop, vaak een klein gaatje waar je met een paperclip 5-10 seconden in moet drukken (zie gebruiksaanwijzing) 

Link naar reactie
Share on other sites

Er zit een knopje, rechts dacht ik, op de HID. Daarmee regel je de lichtsterkte, bij mij was ie er per ongeluk mee uitgezet. Elke druk wordt ie weer helderder. Werkt dat niet, dan inderdaad stekertjes controleren of resetten. Kan natuurlijk ook stuk zijn.

Link naar reactie
Share on other sites

20 uren geleden, GeMa zei:

Er zit een knopje, rechts dacht ik, op de HID. Daarmee regel je de lichtsterkte, bij mij was ie er per ongeluk mee uitgezet. Elke druk wordt ie weer helderder. Werkt dat niet, dan inderdaad stekertjes controleren of resetten. Kan natuurlijk ook stuk zijn.

Heb dat ook geprobeerd maar deed niets, misschien resetten weet niet of ik er bij kan komen die stekkers zit namelijk ingebouwd, camper staat nu in de stalling ga donderdag weer op stap, ander maar een keer bij de Dealer langs.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 9 months later...

Ik heb eenzelfde probleem met mijn HUD van pioneer  type SDA-HU100-DUC in combinatie met een multimedia systeem van Pioneer de AVIC EVO 1.  Vanaf dag 1 viel het display af en toe uit. Nu doet het display het alleen maar heel zwak.  Het knopje voor instellen van de helderheid heeft volgens mij nooit gewerkt. Ik heb inmiddels alles geprobeerd : firmware up-date van de AVIC , alle kabels gecontroleerd , systeem reset . Ik lees op een camperforum van Knaus dat meer mensen klachten hebben met uitvallen van het Pioneer  systeem en dat de oplossing totale vervanging voor een nieuwe is. Sommige hebben hun 4de systeem in 3 jaar tijd. Het probleem schijnt volgens het forum bekend te zijn bij Pioneer.  

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...