Piet Hoogendoorn Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 (aangepast) Een vraag over warm water uit de boiler Truma Als ik warm water wil of moet hebben moet ik eerst leidingen ontluchten voor dat ik weer water krijg. Er zit heel veel lucht dan in. Dat is na ieder keer lijkt of 1 of ander manier het water weg loopt ik constateer voorlopig ook geen lekkage nog. Groetjes P. Hoogendoorn 3 juni 2020 aangepast door Piet Hoogendoorn Quote
Busje Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 (aangepast) Als je steeds het water aftapt, loopt de boiler ook leeg. Daar gaat 10 liter in, dus duurt het even voordat je weer water uit de warme kraan krijgt. Je weet zeker dat de vorstbeveiliging van de boiler niet open staat? En dan nog heel wat anders: Het is niet verstandig om je telefoonnummer open en bloot op een forum zetten. Dat is vragen om ongewenste telefoontjes. 2 juni 2020 aangepast door Busje Quote
Carl Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 Het kan het terugslagklepje zijn ,heb ik ook gehad zit in of bij de pomp heb er een nieuw klepje voor de pomp in de slang gemonteerd en toen was het over Succes Quote
Noneck Geplaatst: 30 april 2021 Geplaatst: 30 april 2021 Voor het vullen van de boiler eerst de vorstbeveiliging sluiten, pomp aan, kranen op de warmwaterstand openen om de leidingen te ontluchten. Bij continu waterstraal is de boiler gevuld. En idd na aftappen loopt boiler ook leeg. Quote
Hiemerke Geplaatst: 5 mei 2021 Geplaatst: 5 mei 2021 Op 3-6-2020 om 19:51, Carl zei: Het kan het terugslagklepje zijn ,heb ik ook gehad zit in of bij de pomp heb er een nieuw klepje voor de pomp in de slang gemonteerd en toen was het over Succes Het zou kunnen dat dit klepje defect is. Je ziet dan onder de camper thv de boiler een plas water. Daar komt de ontluchting dan naar buiten. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.