Wena Geplaatst: 8 juni 2022 Geplaatst: 8 juni 2022 Mijn domestic koelkast met apart vriesvak wil niet op gas werken Ook na het reinigen van de brander en de thermo koppeling alsmede de ontsteking doet hij het niet Hij werkt wel op 220 en 12 volt maar zowel handmatige als automatische bediening geen gas heeft iemand enig idee hoe dit eventueel op te lossen met vr gr Walther Quote
supreme Geplaatst: 9 juni 2022 Geplaatst: 9 juni 2022 Wena , vermeld even het type koelkast , dan de gene die er wat over weet u helpen . Quote
Camperman Geplaatst: 17 juni 2022 Geplaatst: 17 juni 2022 Bij mij werd het veroorzaakt door slechte (roestaanslag) verbinging van de massa draad bij de brander. Dometic 7401. Quote
Gert Pieters Geplaatst: 18 juni 2022 Geplaatst: 18 juni 2022 Mijn Dometic koelkast model RML 9435 type C40/110 ingebouwd in een Burstner camper blijf volledig uit geen lampjes meer aan op het bedieningspaneel van de koelkast. Het inbouwblok (Elektroblock EBL 99K )met zekeringen bevind zich onder de bestuurders stoel, de zekering van kuhlschrank gemeten en die is wel goed. Het is net of het bedieningspaneel van de koelkast geen stroom krijgt. Ik heb het onderrooster buitenzijde camper losgemaakt, wat kan ik doormeten? er zitten daar nogal wat kabels. P.S. Ik doe dit voor de eerste keer via dit forum , maar mijn eerste vraag hierover zie ik niet meer terug, als ik iets fout doe hoor ik het graag. Bij voorbaat hartelijk dank Gert Pieters 0644924521 mail Quote
Gert Pieters Geplaatst: 18 juni 2022 Geplaatst: 18 juni 2022 Op 8-6-2022 om 20:34, Wena zei: Mijn domestic koelkast met apart vriesvak wil niet op gas werken Ook na het reinigen van de brander en de thermo koppeling alsmede de ontsteking doet hij het niet Hij werkt wel op 220 en 12 volt maar zowel handmatige als automatische bediening geen gas heeft iemand enig idee hoe dit eventueel op te lossen met vr gr Walther Bij mij was de oorzaak dat het kapje over de brander bijna tegen de ontsteker aanzat en bij bewegen van de camper het afschermkapje korsluiting maakte met de ontsteker. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.