Ga naar inhoud

Dometic Koelkast RMD 8505 gas werkt niet


Kabe
 Share

Recommended Posts

Kabe

 

Zins kort na schoonmaakbeurt door dealer schakelt de koelkast niet meer automatisch over van 12 volt naar gas als we parkeren (dealer geeft aan alleen doe boel schoon te hebben geblazen)

 

tevens trekt hij tijdens het starten van de motor de Lithium accu naar het oranje gedeelte (naar 12,4 volt) zetten wij de koelkast helemaal uit dan loopt de voltage weer op naar het groene gedeelte, dus motor uit, koelkast uit, beide parameters staan op groen ✅ circa 13,7 volt, motor starten, beide blijven groen, koelkast geeft dus problemen 

 

ik vind het überhaupt een vreselijk slecht product deze koelkast, we kunnen onze producten zoals broodbeleg en kaas producten slechts kort bewaren in dit type koelkast.

 

maar ff los daarvan ik heb op het forum gelezen dat er heel veel trabbels zijn met koelkast/accu, het lijkt op een slecht huwelijk 

 

willen jullie mij heel graag van advies en/of tips voorzien?

 

vriendelijk dank en groet van Kabe

Link naar reactie
Share on other sites

Kabe , is er geen storing tussen de koelkast en de verbinding met de accu , zoals ik het lees staat de koelkast permanent aan gesloten op de huishoud accu , de koelkast die u heeft kan alleen op 12 volt werken als de motor loopt , dit schreef ook al B J . 

Link naar reactie
Share on other sites

Kabe

 

goedendag

 

ik zal ff een update plaatsen en misschien heen jullie een juist advies

 

de koelkast is inderdaad niet stuk, wij hebben niet juist gehandeld maar hij lust wel een slokje stroom

 

Wij hebben nu een nieuwe startaccu van 100 Ah geplaatst door de Fiat dealer in Zwolle en hele nieuwe Litium accu 75 Ah Etreme X 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...