carel0 Geplaatst: 29 maart 2022 Share Geplaatst: 29 maart 2022 Recent las ik een bericht dat voor TV schotel ontvangst in Spanje en Portugal een automatische SKEW noodzakelijk is. Zover mij bekend kan de LNB ook goed handmatig met hulp van de tabel ingesteld worden. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 29 maart 2022 Share Geplaatst: 29 maart 2022 (aangepast) Hand matig wel , ook wel gedaan hoogte van Calpe , maar met tablet geen ervaring , maar met de hand is toch niet moeilijk . Normaal staat de het kabeltje lood recht naar beneden , met noemt dit de klok stand 6 uur instelling van uit Nederland , ik had in Calpe soms geen beeld en heb de skew versteld . Zover ik weet moet u hem verdraaien naar de klok stand ( c.a ) 7 uur dat heb ik in Calpe gedaan op aanwijzing van een meting van een buurman , en mijn beeld was prima . 29 maart 2022 aangepast door supreme Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.