Ga naar inhoud

Vervangen stoel- en zitkussen-bekleding in Portugal


BenD
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...
Op 23-3-2022 om 11:49, BenD zei:

Heeft iemand (recente) ervaring met het laten bekleden van stoelen en zitkussen in Portugal. Lagos in de Algarve zou een goede plek zijn?

 

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor een betrouwbaar adres in Noord Nederland.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Wim.

Link naar reactie
Share on other sites

Is het eigenlijk doenbaar om de overtrekken van de kussens te wassen? Lijkt me goedkoper dan alles te laten herbekleden. Tenzij ze versleten zijn natuurlijk.

Bij mijns vooral de bestuurderszetel vuil (zweet tijdens rijden) en de bovenhoek van de zetel in de zithoek (waar je altijd je hand plaatst als je naar het slaapgedeelte of keuken moet.

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb inmiddels (afgelopen maart) mijn kussens (zithoek en 2 voor stoelen) laten bekleden in Lagos Portugal met een goede kwaliteit leer. Wij zijn er zeer tevreden over. Totale kosten € 1.600. Overigens kan je de bekleding prima wassen, hebben wij een paar keer daarvoor gedaan, maar het was nu versleten. 

Link naar reactie
Share on other sites

Ik heb net een bedrijfje gevonden in Vlaanderen dat allerhande stoffen zetels aan huis een dieptereiniging komt geven. Kost 150 euro voor de vijf zetels. Die komen ook aan huis voor stoffen zetels en tapijten. Ik weet niet of ze de zetels echt schoon gaan krijgen, maar voor die prijs kan ik niet sukkelen.

Ik laat nog weten wat het eindresultaat is.

 

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...
Op 10-10-2022 om 08:59, BenD zei:

Ik heb inmiddels (afgelopen maart) mijn kussens (zithoek en 2 voor stoelen) laten bekleden in Lagos Portugal met een goede kwaliteit leer. Wij zijn er zeer tevreden over. Totale kosten € 1.600. Overigens kan je de bekleding prima wassen, hebben wij een paar keer daarvoor gedaan, maar het was nu versleten. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Hallo Henk, 

 

Dat heb ik laten doen bij Iberinteriors, die heeft zijn atelier naast camping Trindade in Lagos Portugal. De eigenaar Cosmin Deac (spreekt voortreffelijk Engels) is bereikbaar op 00351 918 526 950, zijn email is iberinteriors@hotmail.com. Ik zou hem wel tijdig contacten, zodat hij tijd voor je kan reserveren. Je bent je stoelen/kussens een paar dagen kwijt. Je zult er geen spijt van hebben.

 

succes,

 

Ben

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...