GeoGorkum Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 Hallo camperaars! Na jarenlang met een Kip Kompakt caravan te hebben gekampeerd, zijn we toe aan de volgende stap: een camper Een familielid heeft een Mirage op een Renault Master onderstel te koop. Bouwjaar 2002. Kilometerstand weet ik (nog) niet maar de camper is altijd goed onderhouden en ziet er nog heel goed uit. De huidige eigenaren gaan een taxatie opvragen bij de garage waar de camper altijd in onderhoud is geweest, maar om een beetje referentiemateriaal te hebben ben ik op internet op zoek gegaan naar vergelijkbare campers. Helaas is er weinig te vinden, vandaar mijn oproep op dit forum. Wie heeft een dergelijke camper (gehad) of kan er mij iets meer over vertellen? Met name wat ongeveer de marktwaarde zou zijn is welkom. Alvast dank voor jullie reactie(s). Â Pascale Quote
FJC48 Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 Een beetje meer informatie kan geen kwaad. Quote
GeoGorkum Geplaatst: 21 maart 2022 Auteur Geplaatst: 21 maart 2022 Momenteel weet ik niet meer dan dat hij 7.08 lang, 2.88 hoog en 2.22 breed is. Hoop snel meer te weten te komen. Dan zal ik het erbij vermelden. Quote
FJC48 Geplaatst: 21 maart 2022 Geplaatst: 21 maart 2022 Dat is idd niet veel. Weet je het type ook niet? Integraal of half integraal ? Er zijn meerdere modellen met de naam Mirage, is naar mijn weten een Italiaan Quote
GeoGorkum Geplaatst: 22 maart 2022 Auteur Geplaatst: 22 maart 2022 Mirage was idd een leverancier uit Italië maar het merk bestaat niet meer. Bijgaande foto komt van de verkoopbrochure  Quote
FJC48 Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 Ik had al begrepen dat het merk als zodanig niet meer bestaat, zag nog wel een Mirage uit 2014 in België te koop staan. Kan een probleem zijn als er onderdelen van de opbouw vervangen moeten worden.  https://www.camperland.be/enquete/camper_enqueteid63_mirage-master-by-mirage_renault-master/ Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.