gjhvs Geplaatst: 20 februari 2022 Share Geplaatst: 20 februari 2022 Hoi! Wij zijn lid geworden van NKC en willen dan ook gebruik gaan maken van de Campercontact op. Alleen als ik inlog op de app zie ik wel mijn profiel (gevuld met lidmaatschapsnummer van NKC) maar de app geeft aan de PRO-versie niet actief is... Hoe fix ik dit? Groet, GertJan van Schuppen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Broers Joske Geplaatst: 21 februari 2022 Share Geplaatst: 21 februari 2022 Ik denk even mailen naar office@nkc.nl. Dan kun je ook direct melden dat er geen foto's meer verschijnen in de App. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
gjhvs Geplaatst: 21 februari 2022 Auteur Share Geplaatst: 21 februari 2022 Dank! Dat probleem van de foto's was het eerste wat mij opviel... toen ging ik kijken naar mijn instellingen en toen zag ik dat ik de PRO versie helemaal niet had. Ik ga mailen, hopelijk snel reactie, wij zijn beginnende camperaars, en gaan in mei voor de eerste keer op pad met een camper.. en zijn een beetje routes aan het uitzetten en aan het kijken wat leuke overnachtingsplekken zijn Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 21 februari 2022 Share Geplaatst: 21 februari 2022 Quote Ik ben NKC-lid maar heb geen PRO-versie Dan gebruik jij voor Campercontact een ander e-mailadres dan voor je lidmaatschap bij de NKC (het e-mailadres dat in ‘Mijn NKC’ staat). Hierdoor kunnen wij niet herleiden dat jij recht hebt op de PRO-versie van Campercontact. Om gebruik te maken van de PRO-versie van Campercontact, log je dus in met het e-mailadres dat je gebruikt voor je lidmaatschap bij de NKC. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 21 februari 2022 Share Geplaatst: 21 februari 2022 Ik heb de Pro versie wel actief, maar vandaag ook geen foto's! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Cor1961 Geplaatst: 21 februari 2022 Share Geplaatst: 21 februari 2022 Mijn pro is ook actief en zie gewoon foto’s. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
gjhvs Geplaatst: 21 februari 2022 Auteur Share Geplaatst: 21 februari 2022 @CaradoT135dat was het niet Maar inmiddels heb ik een reactie dat ze ons account hebben aangepast/gereset... ik zie de PRO versie weer... En inmiddels ook weer foto's, daar was blijkbaar ook een storing mee Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.