Ga naar inhoud

Lid van NKC maar ik krijg niet de PRO-versie van Campercontact


gjhvs
 Share

Recommended Posts

Hoi!

 

Wij zijn lid geworden van NKC en willen dan ook gebruik gaan maken van de Campercontact op.

Alleen als ik inlog op de app zie ik wel mijn profiel (gevuld met lidmaatschapsnummer van NKC) maar de app geeft aan de PRO-versie niet actief is...

 

Hoe fix ik dit?

 

Groet,

GertJan van Schuppen

Link naar reactie
Share on other sites

Dank!

Dat probleem van de foto's was het eerste wat mij opviel... toen ging ik kijken naar mijn instellingen en toen zag ik dat ik de PRO versie helemaal niet had.

Ik ga mailen, hopelijk snel reactie, wij zijn beginnende camperaars, en gaan in mei voor de eerste keer op pad met een camper.. en zijn een beetje routes aan het uitzetten en aan het kijken wat leuke overnachtingsplekken zijn 🙂

Link naar reactie
Share on other sites

Quote

 

Ik ben NKC-lid maar heb geen PRO-versie

Dan gebruik jij voor Campercontact een ander e-mailadres dan voor je lidmaatschap bij de NKC (het e-mailadres dat in ‘Mijn NKC’ staat). Hierdoor kunnen wij niet herleiden dat jij recht hebt op de PRO-versie van Campercontact. Om gebruik te maken van de PRO-versie van Campercontact, log je dus in met het e-mailadres dat je gebruikt voor je lidmaatschap bij de NKC.

 

 

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...