Ga naar inhoud

Bevestigingssysteem voor in garage camper.


Tom Almere
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Sinds augustus 2021 zijn we  in het bezit van een Chausson camper.

Achterin de camper is een ruime garage.

Hier kunnen we veel spullen in kwijt zoals stoelen, tafel, vouwfiets, droogrek, enz.

Er zijn nu echter heel weinig mogelijkheden om de boel vast te zetten zodat het tijdens het rijden op zijn plek blijft.

Het enige wat ik heb kunnen vinden is het  Fiamma Cargo Strap bevestigingssysteem  Fiamma Cargo Strap bevestigingssysteem (obelink.nl) 

Deze moet je aan de achterwand (tussen garage en cabine) vastmaken met schroeven

 

Is er iemand die ervaring heeft met dit systeem? en hoe vast zit het dan de wand bestaat uit 3 mm hout en nog een laag er achter.

 

Zijn er ook andere methoden / systemen of oplossingen om de  boel vast te zetten.

 

Groeten.

 

Tom

Link naar reactie
Share on other sites

Ik ken het niet. Ziet er wel goed uit en niet duur. Ik heb deze op de achterwand van de camper geschroefd. Vliegtuigrail Halfrond Aluminium 3 meter geanodiseerd kopen? Logistiekconcurrent.nl hier hebben ze ook heel goedkope bindogen Spanoog Staal voor Vliegtuigrail kopen? ✓ Eenvoudige plaatsing (logistiekconcurrent.nl) , en dan met spinnen de spullen vast gezet. Ik denk dat dit systeem steviger is. Bij mij zaten er schroeven in de achterwand van de fietsendrager, daar heb ik er een uit geschroefd om de lengte van de schroeven te bepalen. 

 

Succes, 

Link naar reactie
Share on other sites

12 uren geleden, trailerad zei:

Ik ken het niet. Ziet er wel goed uit en niet duur. Ik heb deze op de achterwand van de camper geschroefd. Vliegtuigrail Halfrond Aluminium 3 meter geanodiseerd kopen? Logistiekconcurrent.nl hier hebben ze ook heel goedkope bindogen Spanoog Staal voor Vliegtuigrail kopen? ✓ Eenvoudige plaatsing (logistiekconcurrent.nl) , en dan met spinnen de spullen vast gezet. Ik denk dat dit systeem steviger is. Bij mij zaten er schroeven in de achterwand van de fietsendrager, daar heb ik er een uit geschroefd om de lengte van de schroeven te bepalen. 

 

Succes, 

Dankjewel voor de informatie.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 7 months later...

kantoflex Welicht, gezien de post-datum, heb je het al voor elkaar. Maar toch ff het volgende: ik ga zelf bij de Bauhaus, wellicht 1 in de buurt, met kantoflex een stellage bouwen. Dit merk omvat vele soorten aluminium buizen (dus niet zwaar)en koppelstukken waarvan jezelf iets moois kan maken. ga maar eens kijken!!

 

Gr Ruud

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...