Ga naar inhoud

Wiersema camper?


Karel

Recommended Posts

  • 6 months later...
Op 5-4-2020 om 13:39, Magic Ed. zei:

Wiersema is geen merknaam, maar een gewone camper handelaar. In de database van de RDW komt geen enkele 'Wiersema" voor als merknaam. T4 staat voor een VW Transporter. Daar zal Wiersema wel een leuk plakkertje op gestickerd hebben.

In ten Boer zat een Wiersema die campers inbouw deed

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur geleden, Klaas501 zei:

In ten Boer zat een Wiersema die campers inbouw deed

Klopt helemaal, begin jaren 2000, op zoek naar een buscamper, ben ik daar wel eens langsgereden, maar daar zit volgens mij nu een DHZ zaak. Maar ze waren beslist geen stickerplakkers.

Quote

In het begin van deze eeuw doet Wiersema Campers uit Ten Boer (Gr.) een poging om een polyester caravan in drie lengtes op de markt te brengen, die helemaal naar de wens van de klant kan worden ingericht. Merknaam is Modena. De producent is dan al 18 jaar actief in campers op maat. Fabrikant niet meer actief

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
36 minuten geleden, CaradoT135 zei:

Niet afkijken? Je schreef helemaal niet dat Wiersema een camper bouwer was, dat was Klaas501.

Op 5 april schreef de TS(Karel); Op basis van een T4 staat een half integraal camper van Wiersema. Ik kan weinig vinden over deze camper bouwer.

Op 8 april schreef ik; Er zit/zat een Wiersema Campers in Ten Boer.

Begrijpend lezen.................

 

Dat 'Je mag niet afkijken' was als geintje bedoeld, dit ter zijde.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid