Karel Geplaatst: 5 april 2020 Share Geplaatst: 5 april 2020 De knoop is doorgehakt...als beginnend camperaars hebben we een camper gekocht. Op basis van een T4 staat een half integraal camper van Wiersema. Ik kan weinig vinden over deze camper bouwer. Misschien weet iemand hier meer? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
J vd Pal Geplaatst: 6 april 2020 Share Geplaatst: 6 april 2020 Hoi Karel, Misschien dat de T4 mensen van www.Weetjewel.nl je aan de hand van foto's verder kunnen helpen. Groeten Jasper Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Karel Geplaatst: 7 april 2020 Auteur Share Geplaatst: 7 april 2020 Op 6-4-2020 om 09:25, J vd Pal zei: Hoi Karel, Misschien dat de T4 mensen van www.Weetjewel.nl je aan de hand van foto's verder kunnen helpen. Groeten Jasper Dank je Jasper Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 8 april 2020 Share Geplaatst: 8 april 2020 Er zit/zat een Wiersema Campers in Ten Boer. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Klaas501 Geplaatst: 4 november 2020 Share Geplaatst: 4 november 2020 Op 5-4-2020 om 13:39, Magic Ed. zei: Wiersema is geen merknaam, maar een gewone camper handelaar. In de database van de RDW komt geen enkele 'Wiersema" voor als merknaam. T4 staat voor een VW Transporter. Daar zal Wiersema wel een leuk plakkertje op gestickerd hebben. In ten Boer zat een Wiersema die campers inbouw deed Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 4 november 2020 Share Geplaatst: 4 november 2020 1 uur geleden, Klaas501 zei: In ten Boer zat een Wiersema die campers inbouw deed Klopt helemaal, begin jaren 2000, op zoek naar een buscamper, ben ik daar wel eens langsgereden, maar daar zit volgens mij nu een DHZ zaak. Maar ze waren beslist geen stickerplakkers. Quote In het begin van deze eeuw doet Wiersema Campers uit Ten Boer (Gr.) een poging om een polyester caravan in drie lengtes op de markt te brengen, die helemaal naar de wens van de klant kan worden ingericht. Merknaam is Modena. De producent is dan al 18 jaar actief in campers op maat. Fabrikant niet meer actief Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 5 december 2020 Share Geplaatst: 5 december 2020 Op 4-11-2020 om 20:36, Klaas501 zei: In ten Boer zat een Wiersema die campers inbouw deed Je mag niet afkijken, dat schreef ik op 8 april j.l. al, die post staat boven de jouwe. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 7 december 2020 Share Geplaatst: 7 december 2020 Op 5-12-2020 om 12:00, FJC48 zei: Je mag niet afkijken, dat schreef ik op 8 april j.l. al, die post staat boven de jouwe. Niet afkijken? Je schreef helemaal niet dat Wiersema een camper bouwer was, dat was Klaas501. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 7 december 2020 Share Geplaatst: 7 december 2020 36 minuten geleden, CaradoT135 zei: Niet afkijken? Je schreef helemaal niet dat Wiersema een camper bouwer was, dat was Klaas501. Op 5 april schreef de TS(Karel); Op basis van een T4 staat een half integraal camper van Wiersema. Ik kan weinig vinden over deze camper bouwer. Op 8 april schreef ik; Er zit/zat een Wiersema Campers in Ten Boer. Begrijpend lezen................. Dat 'Je mag niet afkijken' was als geintje bedoeld, dit ter zijde. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
CaradoT135 Geplaatst: 8 december 2020 Share Geplaatst: 8 december 2020 Dit forum is net een circus, elke dag een nieuwe clown. Maar voor alle duidelijkheid, Wiersma campers zit al jaren niet meer in Ten Boer en dat is geen geintje. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wil Haasnoot Geplaatst: 4 mei 2021 Share Geplaatst: 4 mei 2021 Hoi Karel ik heb denk dezelfde camper je mag me wel mailen wilhaasnoot@hotmail.com Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.