Ga naar inhoud

Ik wil een Thule Veloslide in de garage van een Hymer B588 DL monteren


JdH
 Share

Recommended Posts

Dank je voor de reactie. Ik weet niet of deze hymer ook een dubbele bodem heeft, maar dat is mijn punt. De onder en bovenplaat van de bodem zijn kunststof. De rails kunnen niet alleen op de bovenplaat gemonteerd worden omdat ik er niet tussen kan komen. Door bijde platen ben ik bang dat er gebeurt wat ik eerder verstuurde. Grt Jan 

Link naar reactie
Share on other sites

Heeft Hymer hier geen gedachte over, ik zie zat hymers met deze thule, de garage's van hymers zullen toch wel op dezelfde manier gefabriceerd zijn.

 

Wellicht een groter gat boren in de bovenste plaat zodat je er een afstandbus tussen kan zetten. Dan trek je de platen niet naar elkaar toe bij aandraaien. De montage rail rust dan en op de bovenste bodemplaat en op de afstandbus. 

aangepast door HymerBoy
Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@JdH

Wat bedoel je met dubbele bodem :?:

 

In de garage zit geen dubbele bodem, alleen 2 platen met daartussen isolatie.

 

Het antwoord van Hymerboy (bussen) is een goed idee om te voorkomen dat je de platen bijelkaar trekt. 

ik verwacht overigens niet dat de meeste bedrijven dit doen.

Link naar reactie
Share on other sites

  • 2 years later...

Er is nog een ander risico.

Bij de Hymer Masterline lopen warmwaterleidingen van de Alde verwarming door de bodem van de garage.

Hierin gaan boren is niet zo'n goed idee.

In de traanplaat zitten echter 2 rails verwerkt.

Is de de Veloslide daar niet aan te bevestigen?

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...