JdH Geplaatst: 27 december 2021 Share Geplaatst: 27 december 2021 Omdat de camper een dubbele bodem heeft zijn de bijgeleverde schroeven te kort en de dubbele bodem is kunststof. Is er iemand die ervaring heeft hoe dit opgelost kan worden? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 27 december 2021 Share Geplaatst: 27 december 2021 langere schroeven kopen of klinkt dit te eenvoudig? Of bouten/moeren gebruiken (rvs uiteraard) Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JdH Geplaatst: 28 december 2021 Auteur Share Geplaatst: 28 december 2021 Ik denk dat het iets te makkelijk is. Als je de thule veloslide zo vast zet trek je de vloeren bij elkaar bij het vastdraaien. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 28 december 2021 Share Geplaatst: 28 december 2021 (aangepast) Dan snap ik het niet helemaal, je kan toch gewoon die montage rail op de bodem van je garage monteren? Eventueel met ondersteuning van goede polyurethaan kit. Foto is van een Hymer B594 maar lijkt me niet veel anders. 28 december 2021 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JdH Geplaatst: 30 december 2021 Auteur Share Geplaatst: 30 december 2021 Dank je voor de reactie. Ik weet niet of deze hymer ook een dubbele bodem heeft, maar dat is mijn punt. De onder en bovenplaat van de bodem zijn kunststof. De rails kunnen niet alleen op de bovenplaat gemonteerd worden omdat ik er niet tussen kan komen. Door bijde platen ben ik bang dat er gebeurt wat ik eerder verstuurde. Grt Jan Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 30 december 2021 Share Geplaatst: 30 december 2021 (aangepast) Heeft Hymer hier geen gedachte over, ik zie zat hymers met deze thule, de garage's van hymers zullen toch wel op dezelfde manier gefabriceerd zijn. Wellicht een groter gat boren in de bovenste plaat zodat je er een afstandbus tussen kan zetten. Dan trek je de platen niet naar elkaar toe bij aandraaien. De montage rail rust dan en op de bovenste bodemplaat en op de afstandbus. 30 december 2021 aangepast door HymerBoy Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JdH Geplaatst: 31 december 2021 Auteur Share Geplaatst: 31 december 2021 Dank, ik ga het proberen. Groet, Jan Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Barry Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Wij wilden het risico niet lopen en hebben het door de dealer laten inbouwen in onze Hymer BML T780. Wel iets duurder maar prima gedaan. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 Wel even een busje over de boor doen anders schiet je te ver in de tweede bodem en heb je geen grip meer. Een busje dat er net zoveel van de boor onderuit steekt als de eerste bodem dik is. Maar deze tip zal wel te laat komen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Frans Geplaatst: 12 januari 2022 Share Geplaatst: 12 januari 2022 @JdH Wat bedoel je met dubbele bodem :?: In de garage zit geen dubbele bodem, alleen 2 platen met daartussen isolatie. Het antwoord van Hymerboy (bussen) is een goed idee om te voorkomen dat je de platen bijelkaar trekt. ik verwacht overigens niet dat de meeste bedrijven dit doen. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
JdH Geplaatst: 13 januari 2022 Auteur Share Geplaatst: 13 januari 2022 21 uren geleden, Barry zei: Wij wilden het risico niet lopen en hebben het door de dealer laten inbouwen in onze Hymer BML T780. Wel iets duurder maar prima gedaan. Dank, ik ga het eerst proberen met de afstandbus Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GFS Geplaatst: 24 maart Share Geplaatst: 24 maart Er is nog een ander risico. Bij de Hymer Masterline lopen warmwaterleidingen van de Alde verwarming door de bodem van de garage. Hierin gaan boren is niet zo'n goed idee. In de traanplaat zitten echter 2 rails verwerkt. Is de de Veloslide daar niet aan te bevestigen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 24 maart Share Geplaatst: 24 maart Ik denk dat TS - na ruim 2 jaar! - de zaak al gemonteerd heeft. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.