Jphoto Geplaatst: 19 november 2021 Share Geplaatst: 19 november 2021 Te koop aangeboden Elektrische camping kacheltje. Nieuw in doos, nooit gebruikt. € 20,00 - verzendkosten voor koper. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Saskia Geplaatst: 19 november 2021 Share Geplaatst: 19 november 2021 Hoeveel watt gebruikt deze verwarming? Voor hoeveel m3 ? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Jphoto Geplaatst: 20 november 2021 Auteur Share Geplaatst: 20 november 2021 13 uren geleden, Saskia zei: Hoeveel watt gebruikt deze verwarming? Voor hoeveel m3 ? Goedemorgen Saskia, Dit kacheltje heeft 3 standen, ventileren, verwarmen 750 watt of verwarmen 1500 watt, dat is m.i. voldoende om een camper te verwarmen. mvgr. Jelle Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 20 november 2021 Share Geplaatst: 20 november 2021 Wij hebben een ampèremeter in onze kampeerauto. ▲ Die vertelt precies of ik teveel stroomverbruikers heb ingeschakeld. Afhankelijk van het geleverde amperage (meestal 6 tot 10 ampère) en ik ben met de Senseo koffie aan het zetten ben zie ik dat ik meestal niet heel veel meer stroomvreters kan inschakelen. En nu we het toch over verwarming hebben: in onze caravan zat vloerverwarming die werkte op 230 volt en gebruikte 50 watt. Ik kan me niet herinneren dat we de gaskachel ooit hebben aan gehad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 20 november 2021 Share Geplaatst: 20 november 2021 1 uur geleden, Dr.Dream zei: Die 1500 watt hebben ruim 6 ampere stroom nodig. Aan veel landstroompalen is dat het maximum. Dan mag je dus in de camper helemaal niets anders gebruiken. Zit je wel lekker warm in het donker. Je kunt 'm ook op standje 1 (750 watt) laten staan, vaak is dat al voldoende. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Wim Corduwener Geplaatst: 20 november 2021 Share Geplaatst: 20 november 2021 Wat jij wilt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 21 november 2021 Share Geplaatst: 21 november 2021 mensen er wordt gewoon een kachel te koop aangeboden, de wet van ohm hebben we allemaal wel geleerd 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.