Ga naar inhoud

extra MB's kopen in Portugal


sanpol
 Share

Recommended Posts

Binnen de EU geldt voor zover ik weet dat het tarief in alle landen hetzelfde is als dat wat je hebt afgesproken met je provider.

Dat betekent dat je die Portugese SIM kaart ook in Nederland op kan maken.

Dat betekent ook dat het niet nodig is om een buitenlandse SIm kaart in het buitenland.

Je belt en WiFi't met hetzelfde tarief als thuis.

Met een buitenlandse SIM kaart loop je wel het risico dat voor Nederland bestemde content niet te openen is met die buitenlandse SIM kaart.

aangepast door gebruikersnaam
Link naar reactie
Share on other sites

Dank je voor je info. Ik wil mb's bijkopen omdat ik niet genoeg heb aan mijn eigen bundel voor buitenland en mijn provider belachelijk veel vraagt voor extra mb's.  Het is om bv om thuis opgenomen films van Netflix en you tube filmpjes te kijken. Zou dit wel met een Portugese simkaart kunnen?

Link naar reactie
Share on other sites

15 uren geleden, sanpol zei:

Dank je voor je info. Ik wil mb's bijkopen omdat ik niet genoeg heb aan mijn eigen bundel voor buitenland en mijn provider belachelijk veel vraagt voor extra mb's.  Het is om bv om thuis opgenomen films van Netflix en you tube filmpjes te kijken. Zou dit wel met een Portugese simkaart kunnen?

Als je thuis films hebt opgenomen van Netflix, waarom zou je dan (extra) MB's nodig hebben? Je streamt immers niet, maar hebt de film al op je device (Laptop, tablet) opgenomen!

Link naar reactie
Share on other sites

Ja dat dacht ik ook maar afgelopen zomer heb ik dat gedaan en was toen toen heel veel over mijn mb's gegaan tijdens een film kijken. Had wel waarschuwingen gehad maar keek daar pas naar toen de film halverwege stopte en toen bleek dat ik mijn mb's overschreden had met als gevolg  50 euro bijbetalen. Was de max. Nu heb ik de max op 10 euro gezet.. ik snap dat ook niet

Link naar reactie
Share on other sites

20 uren geleden, sanpol zei:

Ja dat dacht ik ook maar afgelopen zomer heb ik dat gedaan en was toen toen heel veel over mijn mb's gegaan tijdens een film kijken. Had wel waarschuwingen gehad maar keek daar pas naar toen de film halverwege stopte en toen bleek dat ik mijn mb's overschreden had met als gevolg  50 euro bijbetalen. Was de max. Nu heb ik de max op 10 euro gezet.. ik snap dat ook niet

Misschien toch gestreamd in plaats van lokaal gedownloade film bekeken. Je moet in de Netflix app niet op de homepage de film opzoeken, maar naar de tab "downloads" gaan en daar de opgeslagen film bekijken.

Link naar reactie
Share on other sites

4 uren geleden, GeMa zei:

Misschien toch gestreamd in plaats van lokaal gedownloade film bekeken. Je moet in de Netflix app niet op de homepage de film opzoeken, maar naar de tab "downloads" gaan en daar de opgeslagen film bekijken.

Ik ben er achter gekomen dat omdat ik via mijn Chromecast tv kijk in de camper , ik gewoon altijd opnieuw stream.  

  • Like 1
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...