Ga naar inhoud

Reparatie kunststof bumper en spatbord

jan en an
 Share

Recommended Posts

Hallo camperliefhebbers,

De kunststof achterbumper van onze camper is op de hoek flink beschadigd. Er zit een gat in en een aantal scheuren. Ook het schildje/spatbordje rond het rechter achterwiel is eraf gereden en kwijt. Dit zal gekopieerd moeten worden van het linker spatbordje. Weet iemand een adres in Zuid Nederland die goed is in het herstellen van kunststof delen? Ik heb wel iemand gevonden maar die zit in het noorden ongeveer 3 uur rijden. Alvast bedankt

$_86 (1) voor de schade.jpg

6.jpg

10.jpg

Link naar reactie

Beste mensen het gat er om dat Jan en An de juiste informatie krijgen. Al wat Adriatik e.a. hier zeggen is gekwats om niets. Waar staan de definities van de rubrieken?  

Helaas Jan en An tot nu toe voor jullie nog geen nuttige tips gekregen. Hoop dat er toch iemand is die jullie verder kan helpen.

Groet Jelle

• Like 1
Link naar reactie

45 minuten geleden, van der Honing zei:

Beste mensen het gat er om dat Jan en An de juiste informatie krijgen. Al wat Adriatik e.a. hier zeggen is gekwats om niets. Waar staan de definities van de rubrieken?  

Helaas Jan en An tot nu toe voor jullie nog geen nuttige tips gekregen. Hoop dat er toch iemand is die jullie verder kan helpen.

Groet Jelle

Dank je Jelle, ik hoop het ook.  En verder zie ik dat Adriatik het nodig vindt om hier talloze mensen op de vingers te tikken, terwijl hij helemaal geen moderator is. Goed dat hij mijn buurman niet is.

• Like 1
Link naar reactie

Juist omdat dit forum niet gemodereerd wordt is het van belang dat we zelf een beetje de discipline opbrengen de zaken hier op orde te houden. Iedereen kan zich natuurlijk een keer vergissen, verder is het een zaak van fatsoen.

Overigens heb ik een uitstekende relatie met mijn buren. Ik heb geen behoefte aan andere.

aangepast door Adriatik
Link naar reactie

Op 6-10-2021 om 15:03, jan en an zei:

De kunststof achterbumper van onze camper is op de hoek flink beschadigd. Er zit een gat in en een aantal scheuren. Ook het schildje/spatbordje rond het rechter achterwiel is eraf gereden en kwijt. Dit zal gekopieerd moeten worden van het linker spatbordje. Weet iemand een adres in Zuid Nederland die goed is in het herstellen van kunststof delen

In  IJzendijke (Zeeuws Vlaanderen) is een bedrijf Caravan en Camper schadeherstel - RIDA Schadeherstel die wellicht kan helpen. Ik denk dat de je  foto's voldoende duidelijk zijn om informatie te vragen 

Link naar reactie

Op 16-10-2021 om 12:12, FJC48 zei:

Tsja, als je het verschil niet weet tussen 'basisvoertuig' en 'opbouw'

Nu jullie het er toch over hebben, moet ik eerlijk zeggen dat ik mij ook wel eens vergis en voor mij niet altijd even duidelijk is in welk board welk topic hoort te staan. Ik heb mijn topic waarschijnlijk ook (verkeerd) in Basisvoertuig staan en heb ik het board Opbouw niet kunnen vinden. De vraag is dan: ligt het aan de structuur van het forum hoe de verschillende boards zijn ingedeeld en informatie ontbreekt wat in welk board hoort te staan of ligt het aan de forumleden die niet weten waar ze welk bericht moeten plaatsen?

Zeg het maar.

Link naar reactie

Wim, er zijn best onderwerpen die niet overduidelijk in één bepaalde rubriek thuis horen. Maar er zijn ook onderwerpen die duidelijk niet thuis horen in de rubriek waar ze zijn geplaatst, zoals dit topic. Ik heb indruk sommige plaatsers hun bericht maar ergens neer plempen zonder ook maar even na te denken waar hun bericht hoort. Dat blijkt ook wel uit een reactie als: ‘Ach wat maakt dat uit’. 
Het valt me ook op dat het vaak afkomstig is van mensen die voor het eerst iets op dit forum plaatsen, en die je daarna nooit meer ziet. Ze hebben daarom geen enkel belang bij een forum wat een beetje op orde wordt gehouden.

Wat daarna gebeurt zie je aan het camperforum. Het is daar een grote rotzooi. Ik blijf me er voor inzetten dat we hier die kant niet op gaan!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...