jan en an Geplaatst: 6 oktober 2021 Share Geplaatst: 6 oktober 2021 Hallo camperliefhebbers, De kunststof achterbumper van onze camper is op de hoek flink beschadigd. Er zit een gat in en een aantal scheuren. Ook het schildje/spatbordje rond het rechter achterwiel is eraf gereden en kwijt. Dit zal gekopieerd moeten worden van het linker spatbordje. Weet iemand een adres in Zuid Nederland die goed is in het herstellen van kunststof delen? Ik heb wel iemand gevonden maar die zit in het noorden ongeveer 3 uur rijden. Alvast bedankt Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Pierre Geplaatst: 15 oktober 2021 Share Geplaatst: 15 oktober 2021 Op 6-10-2021 om 15:03, jan en an zei: De kunststof achterbumper van onze camper is op de hoek flink beschadigd. Er zit een gat in en een aantal scheuren. Ook het schildje/spatbordje rond het rechter achterwiel is eraf gereden en kwijt. Dit zal gekopieerd moeten worden van het linker spatbordje. Weet iemand een adres in Zuid Nederland die goed is in het herstellen van kunststof delen In IJzendijke (Zeeuws Vlaanderen) is een bedrijf Caravan en Camper schadeherstel - RIDA Schadeherstel die wellicht kan helpen. Ik denk dat de je foto's voldoende duidelijk zijn om informatie te vragen Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
jan en an Geplaatst: 18 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst: 18 oktober 2021 Op 15-10-2021 om 10:35, Pierre zei: In IJzendijke (Zeeuws Vlaanderen) is een bedrijf Caravan en Camper schadeherstel - RIDA Schadeherstel die wellicht kan helpen. Ik denk dat de je foto's voldoende duidelijk zijn om informatie te vragen Dank je Pierre Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.