sonny91be Geplaatst: 4 oktober 2021 Share Geplaatst: 4 oktober 2021 Goeiedag, Ik heb net een mooie fiat ducato 290 alkoof gekocht, deze leuke wagen heb ik vanmiddag gewassen maar ik merk dat de camper langs de buitenzijde niet geheel proper word. Er blijft verkleuring aanwezig op de camper zelf in de vorm van vuil dat langs de raamkozijnen naar beneden druipt. Enig idee of je de camperbekleding langs de buitenzijde, die bestaat uit kleine bobbeltjes, ook kan reinigen op een meer efficiente manier dan met wagenzeep en een spons? Ik hoor het graag alvast bedankt! Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
trailerad Geplaatst: 4 oktober 2021 Share Geplaatst: 4 oktober 2021 (aangepast) Hallo Sonny, ik neem aan dat je zo heet. Ik schuim/foam mijn camper altijd eerst in met Turtle Wax Hybrid Snow Foam shampoo 2.5L. Ik vind onze camper er heel schoon en glanzend van worden. In schuimen (met een schuimlans op de hogedrukreiniger) en dan met een zachte borstel met lange steel borstelen. Onze camper ziet er nu veel schoner uit dan toen we hem bij de dealer ophaalde. Wij hebben een gebruikte camper gekocht die niet heel schoon afgeleverd is. Ik vind het heel makkelijk om op deze manier te wassen. 4 oktober 2021 aangepast door trailerad 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 4 oktober 2021 Share Geplaatst: 4 oktober 2021 Er zijn diverse middeltjes voor in de handel. Zelf gebruik ik zwarte strepen verwijderaar van 123. Maar bij iedere kampeerwinkel hebben ze wel een goed middel. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
sonny91be Geplaatst: 5 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst: 5 oktober 2021 15 uren geleden, trailerad zei: Hallo Sonny, ik neem aan dat je zo heet. Ik schuim/foam mijn camper altijd eerst in met Turtle Wax Hybrid Snow Foam shampoo 2.5L. Ik vind onze camper er heel schoon en glanzend van worden. In schuimen (met een schuimlans op de hogedrukreiniger) en dan met een zachte borstel met lange steel borstelen. Onze camper ziet er nu veel schoner uit dan toen we hem bij de dealer ophaalde. Wij hebben een gebruikte camper gekocht die niet heel schoon afgeleverd is. Ik vind het heel makkelijk om op deze manier te wassen. top bedankt, ik zal zeker eens bekijken ik heb helaas nog geen hogedrukreiniger. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
sonny91be Geplaatst: 5 oktober 2021 Auteur Share Geplaatst: 5 oktober 2021 Ik zal eens een product proberen. bedankt alvast voor de tips ! Als ik vooruitgang maak post ik hier de oplossing. Bedankt alvast. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.