Elfra Geplaatst: 17 maart 2020 Share Geplaatst: 17 maart 2020 Hallo, Ik ben op zoek naar een rijgbeschrijving om de gebroken draad van mijn remis flyscreen te vervangen. Ik heb de leverancier gemailed maar krijg geen reactie. Ook via diverse fora in duitsland en VK geen respons. Omdat wij sinds kort lid zijn van de NKC willen we het op deze manier proberen. Het betreft een vliegenhordeur voor een Citroen Jumper uit 2015. Nu kunnen we wel een nieuwe kopen, maar het verschil tussen een draadreparatie en een nieuwe hor is nogal groot . Wie helpt ons hieruit? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
supreme Geplaatst: 17 maart 2020 Share Geplaatst: 17 maart 2020 Elfra , Bruinzeel heeft een omschrijving op internet staan hoe je zon draad moet vervangen en afstellen . U kunt ook even op Camperforum.nl kijken of u daar iets kan vinden . Zelf heb ik al twee keer een draad vervangen van plisse hor van het merk Horra van de toilet ruimte en van een dakraam maar dat zijn twee draads uitvoering en dat is makkelijker . Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Elfra Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Share Geplaatst: 17 maart 2020 Hallo Supreme, Bruynzeel heeft inderdaad een rijgtekening, voor 6 draads. We hebben dit omgerekend naar een 4 draads voor onze hor, maar helaas dat werkte niet. Remis heeft waarschijnlijk een iets andere constructie. Maar bedankt voor de moeite Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Carel Geplaatst: 3 april 2020 Share Geplaatst: 3 april 2020 (aangepast) Misschien hier de vraag eens stellen.https://www.facebook.com/groups/CamperTechniek/ Of kijken bij https://www.zwiebelfam.nl/ Een heel interessante en informatieve en leerzame site. Kunnen ook vragen gesteld worden. Succes 3 april 2020 aangepast door Carel Fout in de tekst Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.