Ga naar inhoud

Go Box


V en P
 Share

Recommended Posts

Wij overwegen om met onze camper met een gewicht boven de 3500 kg op wintersport te gaan. We moeten voor Oostenrijk een GO box aanschaffen. Op zich geen probleem.

Wie heeft hier ervaring mee en kan ons tips geven hoe we dat het beste aan kunnen pakken. Ik lees overal dat je die niet vooraf in Nederland aan kunt schaffen?

Klopt dat?

Alvast bedankt voor het meedenken.

aangepast door V en P
Link naar reactie
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...

Kabe

 

wij hebben in 2019 een Gobox aangeschaft bij het eerste tankstation in Oostenrijk, wij waren op doorreis naar Italië 

Wij hebben de box opgewaardeerd naar 100 euro

zijn toen direct verder gereden en hebben de box weer ingeleverd vlak voor de tunnel naar Italië en het restdeel van de 100 euro terug gekregen.

 

prima zou je zeggen, nou mooi niet hoor, in maart 2020 kregen wij een forse boete van 260.00 euro, ruim 7 maanden later dus.

 

je bent verplicht direct na de aankoop met de aankoopbon nog in je handen de wegbeheerders te bellen of te mailen (beide is nog beter) en je kenteken gegevens door te geven zoals chassis nummer, gewicht en weet ik wat nog meer, verzaak het niet want je bent de pineut hoor

 

De anwb weet er geen donder van, ze helpen je ook niet en de wegbeheerders hebben geen medelijden met ons arme Camperaars.

En het staat nergens vermeld zo te handelen

 

Wij hebben een Kabe camper en deze heeft een toelaatbaar gewicht tot 4250 kg

 

ik spreek uit ervaring, succes allen en blijf tussen de lijntjes 😂😂

Link naar reactie
Share on other sites

Op 13-3-2022 om 15:01, Kabe zei:

Kabe

 

wij hebben in 2019 een Gobox aangeschaft bij het eerste tankstation in Oostenrijk, wij waren op doorreis naar Italië 

Wij hebben de box opgewaardeerd naar 100 euro

zijn toen direct verder gereden en hebben de box weer ingeleverd vlak voor de tunnel naar Italië en het restdeel van de 100 euro terug gekregen.

 

prima zou je zeggen, nou mooi niet hoor, in maart 2020 kregen wij een forse boete van 260.00 euro, ruim 7 maanden later dus.

 

je bent verplicht direct na de aankoop met de aankoopbon nog in je handen de wegbeheerders te bellen of te mailen (beide is nog beter) en je kenteken gegevens door te geven zoals chassis nummer, gewicht en weet ik wat nog meer, verzaak het niet want je bent de pineut hoor

 

De anwb weet er geen donder van, ze helpen je ook niet en de wegbeheerders hebben geen medelijden met ons arme Camperaars.

En het staat nergens vermeld zo te handelen

 

Wij hebben een Kabe camper en deze heeft een toelaatbaar gewicht tot 4250 kg

 

ik spreek uit ervaring, succes allen en blijf tussen de lijntjes 😂😂


Tja, staat toch echt allemaal duidelijk in de handleiding en op de website van www.asfinag.at
Koop die Go-Box dan ook vooraf thuis online en houd hem gewoon. Dat kost niets extra, in tegendeel nu hoef je hem niet op te laden, maar wordt achteraf afgeschreven vd bank of creditkaart.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...