kosmopoliet Geplaatst: 2 september 2021 Share Geplaatst: 2 september 2021 Als het is toegestaan willen Annika en Peter McCabe uit Nieuw Zeeland in 2023 graag een camperruil doen met een NL camper-eigenaar.Zij vragen een 4 persoons camper in de zomerperiode van 2023.Zij bieden hun vergelijkbare camper aan in eigen land.Zij zijn ervaren camperaars en reisden reeds tweemaal eerder In Europa met een ruilcamper.Wilt u eerst wat meer informatie dan ben ik graag bereid die te geven, wij ruilden reeds met Annika en Peter in 2003, het verslag kunt u op mijn website vinden.Chiel de Graaf. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 2 september 2021 Share Geplaatst: 2 september 2021 10 uren geleden, kosmopoliet zei: Zij bieden hun vergelijkbare camper aan in eigen land. En welke camper is dat dan? Type. bouwjaar, foto's Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kosmo Geplaatst: 17 september 2021 Share Geplaatst: 17 september 2021 Als je serieus belangstelling hebt kan ik jullie met elkaar in contact brengen. Ik stuur je dan een privé-bericht. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
kosmopoliet Geplaatst: 17 september 2021 Auteur Share Geplaatst: 17 september 2021 Bij serieuze interesse breng ik je rechtstreeks met hen in contact. Stuur mij een privé-bericht en ik stuur je hun e-mailadres toe. excuses voor mijn late reactie. Chiel de Graaf. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Martin B Geplaatst: 12 december 2022 Share Geplaatst: 12 december 2022 Ik zoek een camper in NZ voor de periode sept tm nov 2023. voor 2 personen. Heb zelf een halfintegraal voor 2 volw + 2 kind in periode juli en aug 2023. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.