Ga naar inhoud

Campingcard en camperplaatsen ACSI


JoMa
 Share

Recommended Posts

Bij ons lidmaatschap van de NKC kunnen we kiezen voor de Campingcard en camperplaatsenboek. Dit weegt veel en is eigenlijk niet meer van deze tijd. Als ik naar Italy ga heb ik ze beide nodig. Echter staan in campercontact niet alle aanbiedingscampings die in het boek staan. Wij vragen ons af of het mogelijk is dat de NKC alles in de app zet of dat de nkc bij de ACSI gaat lobbyen om de campingcard en camperplaatsengids ook digitaal te krijgen. Scheelt papier en voor ons gewicht.

1629540519990445523141200818104.jpg

Link naar reactie
Share on other sites

1 uur terug, JoMa zei:

Als je op de link drukt en daarnaop de CCapp en dan naar lees meer, staat in de groene tekst. LET OP.......

De GIDS kun je ook "los" elektronisch aanschaffen, wil de de camping CARD app gebruiken, dan moet je inderdaad al de fysieke gids gekocht hebben. In de fysieke gids zit daarvoor een kaartje met code die je dan moet gebruiken.

Link naar reactie
Share on other sites

Dus mijn vraag is aan de NKC of zij bij het lidmaatschap voor het kaartje en de app kunnen zorgen ipv. Kaartje met het fysieke boek en de app apart kopen. Nu is het eigenlijk dubbelop. Je krijgt het boek, daar haal je het kaartje uit en schaft met die code de CC app aan voor 3.95.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...