John en Jenni Geplaatst: 3 augustus 2021 Share Geplaatst: 3 augustus 2021 Hallo camperaars, Ik heb een Truma gasboiler in mijn Challenger Mageo 290 Camper. Nu kan ik deze inschakelen met 50 of 70 graden knop. Kan ik deze knop gewoon de hele dag aanlaten staan als ik warm water wil hebben voor bijvoorbeeld de afwas of douchen, of moet hij telkens aan en uitgezet worden? Ik hoor het graag Groetjes John van Vlerken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Adriatik Geplaatst: 3 augustus 2021 Share Geplaatst: 3 augustus 2021 Kun je gewoon aan laten staan. Je moet je wel afvragen of je het moet willen. De boiler houdt het water op die temperatuur, en dat zal extra gas kosten. Dat is de reden dat wij de boiler alleen aan zetten wanneer we warm water nodig hebben. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 6 augustus 2021 Share Geplaatst: 6 augustus 2021 Kost je inderdaad het nodige gas. Bij ons zit er ook een booster stand op, die zetten wij 15 minuten voor dat we gaan douchen aan, werkt perfect. Rest van de dag uit of laag. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.