Ga naar inhoud

Camperroute uitwisselen.


Mr Bypass
 Share

Recommended Posts

De NKC heeft in al haar wijsheid besloten om de camperroutes alleen nog maar als pdf bestanden te versturen. Pennywise poundfoolish? 
Daar lijkt het op. De pdf bestanden kunnen nu dus probleemloos doorgestuurd worden naar al je vrienden en kennissen die daar belangstelling voor hebben. Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben voor de route Corsica/Sardinië en/of Van Rome naar Sicilië laat het dan even weten in dit forum. 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
Op 29-7-2021 om 13:04, Mr Bypass zei:

De NKC heeft in al haar wijsheid besloten om de camperroutes alleen nog maar als pdf bestanden te versturen. Pennywise poundfoolish? 
Daar lijkt het op. De pdf bestanden kunnen nu dus probleemloos doorgestuurd worden naar al je vrienden en kennissen die daar belangstelling voor hebben. Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben voor de route Corsica/Sardinië en/of Van Rome naar Sicilië laat het dan even weten in dit forum. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

MGRobbie, dat werkt niet in elke navigatie. Je moet wel een navigatie hebben met een reisplanner die waypoints herkent. Ik weet dat je een app op je telefoon kunt zetten.

Maar daar heb ik me nooit in verdiept. Ik gebruik mijn motornavigatie de Garmin XT eerder de Zumo 660. Misschien weet jij daar meer van. Ik heb wel meer dan 100 ritten gemaakt in MyRoute.

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 10-2-2022 om 18:14, ajaxied zei:

 

 

Op 29-7-2021 om 13:04, Mr Bypass zei:

De NKC heeft in al haar wijsheid besloten om de camperroutes alleen nog maar als pdf bestanden te versturen. Pennywise poundfoolish? 
Daar lijkt het op. De pdf bestanden kunnen nu dus probleemloos doorgestuurd worden naar al je vrienden en kennissen die daar belangstelling voor hebben. Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben voor de route Corsica/Sardinië en/of Van Rome naar Sicilië laat het dan even weten in dit forum. 

 

Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Op 29-7-2021 om 13:04, Mr Bypass zei:

De NKC heeft in al haar wijsheid besloten om de camperroutes alleen nog maar als pdf bestanden te versturen. Pennywise poundfoolish? 
Daar lijkt het op. De pdf bestanden kunnen nu dus probleemloos doorgestuurd worden naar al je vrienden en kennissen die daar belangstelling voor hebben. Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben voor de route Corsica/Sardinië en/of Van Rome naar Sicilië laat het dan even weten in dit forum. 

 

Wij zijn met onze vakantie planning voor volgend jaar bezigen ik zou heel graag deze twee routes ontvangen. Misschien kunnen wij deze combineren? 

 

Hartelijk dank alvast voor het doorsturen. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Irma 

Link naar reactie
Share on other sites

Beste " overwinteren".  Met de Pass d'Etappe kunt u het hele jaar terecht op zeer veel mooie camperplaatsen of campercampings. Wij hebben daar dit jaar voor het eerst gebruik van gemaakt en het is prima bevallen. Keurige plaatsen , soms zelfs met douche en toilet, altijd met stroom en water + lozen vuilwater voor gemiddeld € 13,00 per 24 uur.

Alleen water tanken en vullen en een paar uur blijven staan kan ook voor zo'n € 5,00.  De pas kost €5,00 en is levenslang geldig. Kijk maar eens op de site.

aangepast door van der Honing
Link naar reactie
Share on other sites

Op 20-8-2022 om 08:27, overwinteren zei:

Wij gaan naar benidorm november iemand ervaring hier mee rust plaatsen in frankrijk die open zijn ?


Ja, met de App Camping-Carpark vind je heel veel open camperplaatsen in Frankrijk en er staat ook nog realtime bij hoeveel plekken er nog beschikbaar zijn. Vind je dat aan de lage kant dan druk je op de knop "secure" en leg je een plek voor jou vast tegen de meerprijs van €.5,-.
Tip: Maak thuis een account aan en laat je pasje per post thuis sturen. Dan hoef je niet aan de eerste toegangszuil te stuntelen om dat kaartje uit de automaat te krijgen en af te rekenen. Je zet er dan namelijk vooraf via de App geld op en houdt hem tegen het leesvenster van de toegangszuil met slagboom en je rijdt binnen in een paar tellen.

 

Link naar reactie
Share on other sites

Voor het reserveren van een plaats betaal je extra. Ik dacht € 29,00 per jaar ( niet kalenderjaar, maar koop je dat bijv. Op 22 oktober 2022 dan kun je tot 22 oktober 2023 van de optie reserveren, of zoals u noemt " secure" gebruik maken).  Ik heb heel wat camperplaatsen over een langere periode bekeken en er waren altijd voldoende plaatsen vrij. In juli en augustus kan dit bij populaire plaatsen anders zijn.

Ik heb deze pas gekocht omdat  veel campings in Frankrijk in de late herfst, winter en vroege voorjaar gesloten zijn.

aangepast door van der Honing
Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...