Marija Geplaatst: 10 juli 2021 Share Geplaatst: 10 juli 2021 welke ? geen Idee Moet handelbaar zijn voor vrouw alleen 74 Starter. Geen VW bus net te klein Graag iets groter BV stahoogte en ook weer niet te lang.en goede motor leuk interieur. Voor een niet te dure prijs,omdat ik bedacht ,hoe oud wordt ik hoe lang goed van lijf en leden en ogen ook l belangrijk Rijbewijs net verlengt Denk dat is alles heb maar was wel veel vergeten omdat ik er niets van weet. Ik dan wel een keuring doen. Bij voorbaat mijn dank M Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
HymerBoy Geplaatst: 10 juli 2021 Share Geplaatst: 10 juli 2021 Dapper, is er niemand in uw omgeving(vrienden/familie) die kan bijstaan in de zoektocht, het is niet zomaar iets wat je even koopt. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 23 juli 2021 Share Geplaatst: 23 juli 2021 Neen eigenlijk niet Het was meer een oproepje Weet nu iets meer wat ik zou willen. VAstbed DWars ? kleine zit, gascomfort, spoelbak ,Koelkast, Bergruimte en extra plek onder bed voor stoel en tafel voor buiten Stahoogte, Niet langer als 6 meter Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 23 juli 2021 Share Geplaatst: 23 juli 2021 Als je van plan bent om alleen te reizen is een lengte van 5.40 ook voldoende denk ik, een buscamper bv maar er zijn ook compacte campers, die zijn o.h.a. breder dan een bus en welke dat is voor een groot deel afhankelijk van het budget. Bij mij om de hoek staat een omgebouwde brandweer commando wagen(Citroën), erg compact, het is geen jonkie, vraagprijs 7000,- Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 23 juli 2021 Share Geplaatst: 23 juli 2021 6 uren geleden, FJC48 zei: Bij mij om de hoek staat een omgebouwde brandweer commando wagen(Citroën), erg compact, het is geen jonkie, vraagprijs 7000,- Voor de goede orde, het is niet mijn auto, klik op de link dan zie je de gegevens van de auto en dat hij niet is geïmporteerd. https://www.autokenteken.nl/check/JDSG67 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 24 juli 2021 Share Geplaatst: 24 juli 2021 8 uren geleden, FJC48 zei: Voor de goede orde, het is niet mijn auto, klik op de link dan zie je de gegevens van de auto en dat hij niet is geïmporteerd. https://www.autokenteken.nl/check/JDSG67 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Marie Geplaatst: 24 juli 2021 Share Geplaatst: 24 juli 2021 bedankt dat is beslist niet wat ik zoek wel bedankt voor het mee zoeken Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Lieske Geplaatst: 29 oktober 2021 Share Geplaatst: 29 oktober 2021 Heb je al een camper? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Poez Geplaatst: 29 oktober 2021 Share Geplaatst: 29 oktober 2021 4 uren geleden, Lieske zei: Heb je al een camper? reeds voorzien bedankt Reeds voorzien bedankt voor moeite Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.