Esther-livingthedream Geplaatst: 5 juli 2021 Share Geplaatst: 5 juli 2021 Beste lezers, Wij gaan vanaf 1 dec een camperreis maken door Europa en schrijven ons uit in het BRP. We zijn dus ook niet elders ingeschreven. Wie heeft hier ervaring mee en kan ons meer vertellen over: - afsluiten verzekering voor je camper (gezien je niet meer geregistreerd bent in NL en dus geen verblijfplaats hebt) - kun je de auto wel op je naam hebben staan, gezien je nergens bent ingeschreven? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
FJC48 Geplaatst: 6 juli 2021 Share Geplaatst: 6 juli 2021 Ik zou bij de gemeente waar je nu woont deze vragen voorleggen. Als je nergens ingeschreven staat kan je n.m.m. geen ziektekostenverzekering afsluiten, geen enkele verzekering denk ik. eigenlijk besta je dan niet. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
MaTie Geplaatst: 20 juli 2021 Share Geplaatst: 20 juli 2021 Ik heb dat eens nagevraagd: Met een postadres familie/vrienden in NL kan je de wijde wereld in. Inderdaad gemeente heeft daar informatie over. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Piet de Kam Geplaatst: 7 augustus 2021 Share Geplaatst: 7 augustus 2021 Hallo Esther, Echt een mooi plan . Hoe zit het met de opbouw van de AOW als je je uitschrijft in Nederland ? Weet niet hoelang je gaat maar dat kan best in de papieren lopen. Maar los hiervan heel veel Genieten hoor. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Bus Geplaatst: 9 september 2021 Share Geplaatst: 9 september 2021 Zet je camper op naam van een vereniging. Is makkelijk op te richten via doehetzelfnotaris. Verzekering via avero en ziektekosten via oom verzekeringen. Je hebt wel een postadres nodig en inschrijving bij kvk. Gaat allemaal vrij makkelijker. Eigen ervaring. 1 Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Kim Geplaatst: 2 september 2022 Share Geplaatst: 2 september 2022 Hallo Bus! hoor graag meer over je ervaringen met camper op naam van vereniging. Een belangrijke vraag voor mij is bijvoorbeeld of er eventueel sprake is van een bijtelling? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.