Herman Bisschop Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 Wij reizen vaak in Scandinavie over zandwegen, maar dat fijne zand komt aan de achterkant onze Possl, Citroen Jumper binnen, weet iemand hier een oplossing voor? Quote
FJC48 Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 14 uren geleden, Jelle zei: Heeft u spatlappen op de achterbanden? Lijkt mij niet lekker rijden Quote
Jelle Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 nee FJC48, dat klopt. Ik heb het niet zo handig omschreven haha, maar hoop dat het wel duidelijk is wat ik bedoel. Quote
Herman Bisschop Geplaatst: 25 juni 2021 Auteur Geplaatst: 25 juni 2021 Ik heb spatlappen voor en achter, maar het is een euvel van busjes als je b.v in scandinavie honderden kilometers over droge zandwegen rijd. Quote
PaulusP Geplaatst: 13 juli 2021 Geplaatst: 13 juli 2021 Tijdens het rijden ontstaat er onderdruk in de cabine. Het zand wordt dan naar binnen gezogen. In Afrika zetten ze een speciaal luikje in de zijwand open. Misschien helpt een raampje open zetten. Quote
Herman Bisschop Geplaatst: 14 juli 2021 Auteur Geplaatst: 14 juli 2021 Bedankt Paulus, dit is een mogelijkheid. Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.