Nellie Geplaatst: 16 juni 2021 Geplaatst: 16 juni 2021 Hallo, Ik wil graag 1 jaar met mijn camper door Europa reizen. Ik heb mijn huis verkocht en wil per 1 augustus een jaar reizen. Ik heb dan geen woonadres of postadres meer en moet me bij de gemeente uit laten schrijven. Welke verzekering kan ik dan het beste afsluiten voor de camper en de reis/zorg verzekering. Met vriendelijke groeten, Nellie Quote
FJC48 Geplaatst: 16 juni 2021 Geplaatst: 16 juni 2021 Geen woon of postadres en bij de gemeente uitschrijven? Daar zou ik nog maar eens goed over nadenken want wat gebeurt er bij terugkomst in NL? Zou ik toch even checken bij de gemeente. Quote
Hennie Geplaatst: 17 juni 2021 Geplaatst: 17 juni 2021 Naar de gemeente voor advies, zou ik zeggen. Als je uitgeschreven bent kun je volgens mij geen zorgverzekering afsluiten. Een postadres kan toch? Quote
Jeffrey Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Nellie, heb je inmiddels al iets gevonden voor je verzekeringen? Quote
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.