Ga naar inhoud

Informatie voor afstudeerstage


Jamie
 Share

Recommended Posts

Beste heer/mevrouw,

 

Ik ben op zoek naar (potentiële) camperaars die hun camperervaring en -wensen willen delen in een enquête van 5-10 minuten. Ik ben voor mijn afstudeerstage bezig met een onderzoek die moet aanduiden wat de achterliggende redenen zijn voor de keuze van een campervakantie en de bijbehorende camper.

Bent of kent u iemand die met een camper op vakantie wil gaan of in bezit is (geweest) van een camper? Dan zou ik het enorm waarderen als u één van de onderstaande enquêtes invult. 

 

U bent een (ex) camperaar of huurder:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=ZWdrxpS3K0qE7YRbNBwIatXsk3e1qxtNnVEY2wSrvT5UNDBSN05JWFRSVFhQWTZXNE84NlNWUDhXVC4u

 

U bent geen camperaar, maar heeft wel interesse in een vakantie met een camper:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=ZWdrxpS3K0qE7YRbNBwIatXsk3e1qxtNnVEY2wSrvT5UMEM4QlE4WlZKRkhVRkMxVDQzOUVHUVhCSC4u

 

De enquête kan tot uiterlijk 6-6-2021 ingevuld worden.

Bij voorbaat dank!

 

Link naar reactie
Share on other sites

15 uren geleden, Dr.Dream zei:

Al weer een. Hoeveel van deze "studies" moeten wij nog invullen?
En je hoort daarna nooit meer iets van hen.
 

Dit onderzoek voer ik uit als afstudeerstage voor de opleiding Automotive Management/Business management MKB.

Het is geheel vrijblijvend om in te vullen, indien u wilt kan ik de geanonimiseerde resultaten met u delen.

aangepast door Jamie
Link naar reactie
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Op 22-5-2021 om 13:11, Adriatik zei:

Wat let je Arie?

Ben al afgestudeerd in 1987.
Een vragenlijst opstellen is uitermate lastig en wel zodanig dat het antwoord geeft op jouw vraag. En niet dat het antwoord alle richtingen opvliegt. Buiten dat, wat zou ik er mee moeten doen? Voor de solo's bent ik al vrijwilliger en vanuit mijn 'koker' is al e.e.a. ontstaan: gezamenlijke reizen, een boekwerkje dat verteld hoe je een solo reis met reisgenoten samenstelt, in corona tijd wat samenkomsten geregeld. Waarvan er 1 moest vervallen door aanvullende maatregelen. En voor de komende tijd ben ik ook al bezig.

Link naar reactie
Share on other sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op dit onderwerp

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...