Boswagter Geplaatst: 15 mei 2021 Share Geplaatst: 15 mei 2021 Wij hebben net een camper en willen de zware accu vervangen door een lithium accu.wie kan ons raad verschaffen.hadden ons oog op een Duitse bultron van 160ah laten vallen ,maar kunnen er geen reacties op vinden .wie schaft raad. Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hiemerke Geplaatst: 15 mei 2021 Share Geplaatst: 15 mei 2021 Heb je hier al meegelezen? Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hans208vario Geplaatst: 18 juli 2021 Share Geplaatst: 18 juli 2021 Mijnheer het beste is bij SOLID POWER informeren in Rijssen ,het is een 1mans zaak j .meier met verstand van zaken . onder de stoel bij fiat Ducato 170 ah Livepo4accu ‘kijk maar op www.solid power.nl vr gr v HANS van tol Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Hiemerke Geplaatst: 19 juli 2021 Share Geplaatst: 19 juli 2021 8 uren geleden, Kees_S zei: Ik heb ergens op het forum gelezen dat Alex Dickhoff in Maarheze hiervoor een zeer deskundige is die ook voor de TV werkt. Ik dacht op SBS6 bij de advocatenhulp van Frank Visser. https://dickhoffvoertuigmodificaties.dutchnic.com/ Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
GeMa Geplaatst: 19 juli 2021 Share Geplaatst: 19 juli 2021 Er is al veel gezegd en geschreven over Lithium of LifePO4 accu's. Ik zal deze discussie niet opnieuw starten, maar als ik één advies mag geven, een simpele drop-in van Lithium of LifePO4 bestaat niet. Met andere woorden, kijk goed naar het hele elektrische systeem in jouw camper, zorg in ieder geval voor een geschikte DC-DC omvormer (booster) om de dynamo van Euro 5/6 motoren te beschermen en kies voor een gerenommeerd merk accu (Victron, Super-B o.i.d.). Quote Link naar reactie Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.